Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Syns med meg angående hytteinnredning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-13, 10:34   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Syns med meg angående hytteinnredning

Vi har kjøpt oss ei lita tømmerhytte. Den er kjøpt med møbler, men mye av det er upraktisk og/eller stygt så vi skal ha en del nytt. Jeg har noen tanker, men tar gjerne i mot innspill og tips.

Bilder av hytta med noe av innredningen slik den er nå kan ses her: http://www.finn.no/finn/realestate/l...nkode=34013744

Det jeg har tenkt i første omgang er å male alle de brune listene hvite/lys grå. Og innrede med hvitmalte møbler og lyse tekstiler.

Den store hjørnesofaen, sofabordet og stolen skal ut. Jeg har fått gjennomslag for å kjøpe dagseng i stedet for sofa. Både fordi jeg synes det er "nettere", og fordi jeg ønsker en lett tilgjegelig alternativ soveplass. Vi skal i tillegg ha spisebord og stoler, det finnes ikke der i dag. Er det veldig dumt å ikke ha sofa, tro? (Det er en hems med sofa som skal brukes til tv-seing).

Gyngestolen er vi usikre på. Vi har lyst til å beholde den, men den krever mye plass. Vi er også usikre på hjørneskapet. Mannen vil beholde det, og eventuelt male det. Jeg synes det er litt stort (går inn på vinduskarmen), og har mer lyst på en vanlig skjenk.

Kjøkkenet er knøttlite. Jeg har tenkt å kjøpe noen stenger og vegghyller, samt kjøpe et enkelt trancherbord på jul som kan stå ut i rommet som en kjøkkenøy. Mannen er redd det blir til å se rotete ut. Erfaringer?

Alle tips og lure ideer til oppbevaring på lita hytte tas i mot med takk. Vi skal kjøpe kasser til å ha under sengene i alle fall.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.