|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Strøssel eller ei på kake til arrangement?Er straks ferdig med å lage langpanne-sjokoladekake til skolens 17 Mai arrangement i morgen. Jeg er ikke så glad i slikt knasende strøssel, ei heller kokos. Men det er jo pent med litt pønt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Strøssel! Synes alltid at kaker med pynt forsvinner først.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Ja kaker med strøssel går først |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?(Så om du vil ha kakerester med deg hjem igjen, så leverer du uten.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Eg går ut fra at du skal ha glasur, og då kan du jo laga mønster i glasuren med ein gaffel t.d. Det gjer eg ofte når eg leverer kaker. Eg har også sett langpannekake med litt jordbær og sukkerblomster til pynt. Kaka var oppskåren, men satt fram i langpanna så den såg veldig fin ut.
![]() |
#6 |
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Uten synes jeg er best.
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Siden jeg ikke er flink til å få glasuren pent på, ender jeg alltid opp med et lass kamuflasestrøssel. Kakene pleier å bli spist, så da regner jeg med at det er ok. Om glasuren er pen, er det jo fint med bare noen gaffelriller e.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Kaker med strøssel ser kulest ut. Pøs på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Det er jo ofte søtt nok uten strøssel. I tillegg er det hardt å tygge og ødelegger smaksopplevelsen. Synes jeg. Pynt heller med jordbær, det er knallgodt og friskt.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Kaker med masse strøssel går først.
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strøssel eller ei på kake til arrangement?Nonstop og Seigmenn.
![]() |
|
|