Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva bør jeg få med meg i Vancouver?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-13, 18:57   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva bør jeg få med meg i Vancouver?

Jeg får halvannen dag i Vancouver i juni, og lurer på hva jeg bør prioritere. Er det noen her som er kjente i byen? Jeg har aldri vært der før (jeg har aldri vært i Canada i det hele tatt), og er åpen for det meste. Jeg regner med å være helt pip alene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 19:19   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bør jeg få med meg i Vancouver?

Så heldig! Jeg var der en uke i 2004, og jeg elsket den byen. Skulle gjerne dratt tilbake. Det var i juni, forresten. Med halvannen dag til rådighet ville jeg ha prioritert å bruke tid på å leie sykkel og sykle i Stanley Park. Og resten av tiden på å rusle gatelangs. Man kan også få med seg flotte fjellturer både til fots og med taubane, men det er et lite stykke unna sentrum. Vi tok også sjøfly til nabobyen Victoria, men det er kanskje i overkant ambisiøst på så kort tid. Men det var fantastisk, rett og slett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.