|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Ja, i natt er jeg i det nysgjerrige hjørnet.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg er ganske flink til å få med meg bra salg, så jeg har endel (ganske) dyre klær som jeg har betalt lite for. Ellers så kjøper jeg en blanding av billige og dyrere klær, etter hva jeg finner og føler er verd pengene. Hvis jeg kjøper noe dyrt så må det være noe jeg liker veldig godt og tror jeg kommer til å bruke en stund. Kjøper ikke bukser og gensere til 3000 og sånn, så alt er vel relativt når det gjelder dyrt/billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg kjøper egentlig ikke så mye dyre klær.
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Basic klærne mine, bukser,ytterjakker og litt lettere jakker er dyrere kvalitet
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?
Så enig med deg Maximillia.
![]() |
#7 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Det kommer nok mest an på hva jeg finner og hvor jeg handler. Skal jeg handle her jeg bor blir det HM, LeneV, PopIn etc, for det er det som finnes her. Om jeg gidder reiser jeg litt lenger og kan godt handle andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg har forresten en svart tykk Filippa K bomullsjakke (strikket med glidelåser) som jeg kjøpte i 1997 og fortsatt bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg kan ikke fordra å handle klær, så om jeg klarer å ratte meg ut for å shoppe og finner noe jeg liker så kjøper jeg det. Ser ikke på prisen en gang for det blir ikke høy totalsum gjennom året likevel. Det gjør at jeg ikke har mange klær, men av dem er en stor del svindyre.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg har bare billige klær jeg, og veldig lite klær i tillegg. Har ei dongeribukse fra Lindex, tre-fire skjørt fra Lindex og H&M, og div. topper fra Lindex, H&M og KappAhl. I tillegg har jeg ei bukse fra Bitte Kai Rand som jeg fikk i bursdagsgave fra mamma og som jeg synes det er vanskelig å bruke fordi den er så dyr. Det er alt jeg har.
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Det er litt blandet.
![]() |
#12 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?De fleste skoene mine er "dyre". Dem som jeg har kjøpt billig blir ligende i skapet uten at jeg noen gang tror kommer til å bruke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Ingen. Kjøper klær fra H&M og bruktbutikker som f.eks. Underground i Oslo. Bruker egentlig minst mulig penger på klær til meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg har størst andel av billige klær. Mye har med å gjøre at jeg har vært student i så mange år, men også fordi jeg generelt sett er gjerrig...
![]() |
#15 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg ender stort sett alltid opp på kjedebutikkene når jeg handler klær, så dyre plagg er det ytterst på av i skapet mitt. Jeg vet at jeg burde lagt mer penger i en del basisplagg som f.eks sorte jobb-bukser, men når alt kommer til alt så ender jeg opp med billig der også. Dermed blir kvaliteten deretter også.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Hva regnes som dyrt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg er ram til å handle klær og har veldig mye, det må bare innrømmes aller først. Jeg kjøper imidlertid det aller meste i de rimelige kjedebutikkene og har en ytterst velutviklet nese for tilbudsstativer.
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Tja, hva skal jeg si - egentlig bryr jeg meg forholdsvis lite om klær... |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Kjøper bare merketøy,enten på salg,pent brukt,eller full pris.Samme gjelder sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?Jeg har ingen dyre klær. Fra jeg var liten har dyre klær ikke appellert til meg. Mens andre gikk rundt i levis, dunjakker og cowboyboots, hadde jeg frivillig ingen av delene.
![]() |
|
|