|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Jeg har lyst å lage en deilig middag (uten å bruke mye tid) til oss i morgen. Og så har jeg lyst til å drikke oss brisne på Champagne. Helst har jeg lyst på noe sjømat. Noen som har noen gode forslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Kamskjell er godt? En god fiskesuppe?
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Det hørtes ut som en deilig plan å skulle drikke seg brisne på champagne. Trenger du mat?
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Kamskjell! Eller rett og slett reker m/tilbehør?
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Jeg kom på at salma, mango, koriander, vårløk, olivenolje + lime blandet og stablet i hvert sitt "tårn" vha sylinder er supergodt. Det blir det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Gratinert kongekrabbe med godt brød og aioli til.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?
Innmari godt hvis du finhakker litt rød chili og rå kamskjell oppi også.
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kan jeg lage i morgen som vi kan drikke champagne til?Jeg synes champagne passer til alt, saa det er bare aa lage det man har lyst paa ogsaa drikke champagnen til. Det meste smaker BEDRE med champagne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|