|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg skal reise med fly i morgen og skal ha med bunad. Er det tryggest å ha bunaden i håndbagasjen? Eller er sjansen for å få håndbagasjen stjålet større enn sjansen for at den innleverte bagasjen blir borte?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg har reist med bunad og har hatt den i håndbagasjen. Det var riktignok til USA Fikk henge den i skapet foran på flyet.
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg ville hatt den i håndbagasjen.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg ville helt klart hatt den i håndbagasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg ville hatt den i håndbagasjen. Om du har kniv til bunaden som noen har så må den i innsjekket bagasje. De andre søljene kan du ha i håndbagasjen. De anbefaler at du har alle søljene i en smykkepose/egen pose som du viser frem i sikkerhetskontrollen sånn at de vet at du har bunad i håndbagasjen når de gjennomlyser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Jeg ville hatt den i håndbagasjen. Aldri opplevd stjålet håndbagasje, og den har du jo mye større grad av kontroll med selv. Sjelden noen kommer og raner folk for håndbagasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Vi reiste med fem bunader i håndbagasjen for to uker siden. Gikk veldig greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Så bra at dere er unisone, da, så slipper jeg kvaler.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Nei, jeg skal dit.
![]() |
#12 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?
Jepp, sto endel om dette i avisen rundt 17.mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Og jeg leste "Bør hunden ligge i håndbagasjen" og det syns jeg altså IKKE.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Hvis du har god (nok) forsikring og ikke noe spesielt sentimentalt forhold til bunaden kan du jo også legge den i bagasjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Fascinerende. Jeg ville aldri tenkt på å legge en bunad noe annet sted enn i innsjekket bagasje. Men så har jeg jo ikke bunad heller, da, så jeg skjønner sikkert ingenting.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Haster: Bør bunaden ligge i håndbagasjen?Nylig fløy jeg med en dame som styret mye med håndbagasjen sin, som hun fikk henge foran i flyet og fikk kabinpersonalet til å passe ekstra på og fikk hentet da hun skulle av, og hun forklarte og forklarte om denne DYRE BUNADEN som var så VERDIFULL og måtte passes EKSTRA på, og jeg tenkte at det var da å annonsere i overkant om verdisakene sine for eventuelle kjeltringer...
![]() |
|
|