Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hver gang vi møtes 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-13, 11:59   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver gang vi møtes 2013

Nå, hva synes dere, folkens?

http://www.tv2.no/underholdning/hver...e-4073256.html

Mine favoritter her er Anneli Drecker, Sigvart og Elg. Og så blir det veldig gøy å høre hva de andre gjør ut av låtene til DeLillos og hvem som skal gjøre Fairytale.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 12:11   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg ville forøvrig veldig gjerne ha hatt med Finn Kalvik, Maria Mena, Marit Larsen, Yosef (fra Madcon), Janove, Kari Bremnæs, Bjørn Eidsvåg, en av Carpe Diem-gutta, henning Kvitnes, Jonas Fjeld, Ane Brun, Sivert Høyem og mari Boyne. Hadde ikke det vært kult?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 21-06-13, 12:22   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av de som skal være med i neste runde er spesielt interessante for meg, men jeg er mest spent på å høre Elg og Samsaya.

Gammel 21-06-13, 12:22   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt med Morten Abel og Magnus Grønneberg igjen.
I hver sesong, egentlig.

Gammel 21-06-13, 12:25   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville hatt med Morten Abel og Magnus Grønneberg igjen.
I hver sesong, egentlig.

Jeg villle gjerne hatt med Marion Ravn også. Det lkunne vært sånn hver gang vi møtes hver fredag gjennom livet, liksom.

Jeg så Marion live i forrige uke og hun er utrolig bra. Hun synger nydelig og spiller veldig bra. Og jeg elsker sangene hennes. :fan:

Gammel 21-06-13, 12:27   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke noe forhold til noen av de som skal være med neste gang, så dette ble en nedtur kjenner jeg. Har vel hørt noen sanger av de Lillos, men ekstremt lite fra de andre.

Gammel 21-06-13, 12:29   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Noe av det jeg liker med hgvm er at artister som jeg tidligere ikke har kjent til, ikke har hatt noe spesielt forhold til eller som jeg kanskje ikke har syntes om i hele tatt viser en side av seg selv som vi ikke har sett før. Så sånn sett er det ikke så viktig for meg hvem som er med, fordi favorittene/de mest interessante ikke alltid viser seg å være rosinen i pølsa. Jeg gleder meg til ny sesong!

Gammel 21-06-13, 12:30   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes denne gjengen er bedre enn forrige. Jeg kjenner flere sanger og synes de er bredere sammensatt mht musikksjanger, slik at det blir spennede å høre hva slags nye vrier de kan komme opp med.

Gammel 21-06-13, 12:30   #9
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det var da en skikkelig boring gjeng.

Gammel 21-06-13, 12:33   #10
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns dette var en opptur - jeg tror neste sesong blir like bra som den første. Jeg syns årets sesong var en nedtur, mange kjedelige tolkninger, det ble veldig strømlinjeformet syns jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 13:08   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sigvart Dagsland er jo en flink musiker, Anneli Drecker og Lars Lillo er også veldig flinke.
Elg har jeg hatt ett par ublide møter med på by'n, så han er jeg ikke begeistret for. Han er rett og slett litt for høy på seg selv. Hørt i en øl-kø "SLIPP MEG FREM!! Er du klar over hvem jeg er?", hvorpå en litt småbrizen fløyelsstemme svarte litt kontant, så han stilte seg i kø han som alle andre. Jeg har sett han "opptre" på by'n flere ganger og han er rett og slett ufin! Slike "opptredener" påvirker min sans for folk.

Gammel 21-06-13, 13:09   #12
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

ELG har ikke jeg sansen for heller, men jeg liker alle de andre artistene - hver på sin måte.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 13:15   #13
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke Elg-fan, men i denne sammenhengen har han både en helt annen type stemme og musikk, og da blir det interesant synes jeg.

Gammel 21-06-13, 13:16   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:

Gammel 21-06-13, 13:55   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:

Jeg har ikke sett noen av de andre sesongene, men jeg vet jo hva det går ut på, og det du nevner slo meg også. HVor gøy er det når de to har hver sin hit og ingenting annet?

Men, jeg er ingen fan av konseptet og syns hele greia må bli litt kjedelig og langtekkelig, så det er sikkert noe jeg misser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:09   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:11   #17
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Simone må i hvert fall ha et eller annet nytt opp i ermet for at jeg skal orke å se på henne i alle fall, der sliter jeg veldig med å finne noe som helt interessant.

Gammel 21-06-13, 14:17   #18
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Lars Lillo. Ellers ingen.

Gammel 21-06-13, 14:39   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?

På ingen måte. Jeg har ikke sett noen sesonger, verken her eller der, så jeg bare synser i vei ut fra klipp fra den norske sesong 1. Det vil liksom ha begrenset underholdningsverdi å høre noen andre fremføre det ukjente sjettesporet fra den og dens eneste plate.

Gammel 21-06-13, 15:44   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sier vel egentlig mer om din musikkjennskap enn konseptet.

Den første norske sesongen fikk endel kritikk for å bli et slags "husker du" med utrangerte stjerner som trengte penger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.