|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Hver gang vi møtes 2013Nå, hva synes dere, folkens?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg ville forøvrig veldig gjerne ha hatt med Finn Kalvik, Maria Mena, Marit Larsen, Yosef (fra Madcon), Janove, Kari Bremnæs, Bjørn Eidsvåg, en av Carpe Diem-gutta, henning Kvitnes, Jonas Fjeld, Ane Brun, Sivert Høyem og mari Boyne. Hadde ikke det vært kult?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Ingen av de som skal være med i neste runde er spesielt interessante for meg, men jeg er mest spent på å høre Elg og Samsaya.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013
Jeg villle gjerne hatt med Marion Ravn også. Det lkunne vært sånn hver gang vi møtes hver fredag gjennom livet, liksom.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg har ikke noe forhold til noen av de som skal være med neste gang, så dette ble en nedtur kjenner jeg. Har vel hørt noen sanger av de Lillos, men ekstremt lite fra de andre.
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Noe av det jeg liker med hgvm er at artister som jeg tidligere ikke har kjent til, ikke har hatt noe spesielt forhold til eller som jeg kanskje ikke har syntes om i hele tatt viser en side av seg selv som vi ikke har sett før. Så sånn sett er det ikke så viktig for meg hvem som er med, fordi favorittene/de mest interessante ikke alltid viser seg å være rosinen i pølsa. Jeg gleder meg til ny sesong!
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg synes denne gjengen er bedre enn forrige. Jeg kjenner flere sanger og synes de er bredere sammensatt mht musikksjanger, slik at det blir spennede å høre hva slags nye vrier de kan komme opp med.
![]() |
#10 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg syns dette var en opptur - jeg tror neste sesong blir like bra som den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Sigvart Dagsland er jo en flink musiker, Anneli Drecker og Lars Lillo er også veldig flinke.
![]() |
#12 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013ELG har ikke jeg sansen for heller, men jeg liker alle de andre artistene - hver på sin måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg er ikke Elg-fan, men i denne sammenhengen har han både en helt annen type stemme og musikk, og da blir det interesant synes jeg.
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Kommer ikke til å følge med. Skjønner at de må ha noen yngre alibier, men i mine øye har verken Samsaya eller Rybak en "bred" nok karriere til at det gir mening i et slikt program. :gammel:
![]() |
![]() |
#15 |
Borte
|
Jeg har ikke sett noen av de andre sesongene, men jeg vet jo hva det går ut på, og det du nevner slo meg også. HVor gøy er det når de to har hver sin hit og ingenting annet?
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Men du syns svenske Timbuktu og Laleh har det, som var med i den svenske originalen? Eller Marion Ravn?
![]() |
#19 |
intro
|
På ingen måte.
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes 2013Det sier vel egentlig mer om din musikkjennskap enn konseptet.
![]() |
|
|