|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hay-about a chair, noen som har?Denne tenker jeg som nye spisestuestoler, vil gjerne høre erfaringer!
![]() |
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?De er superfine! Jeg så den i en butikk, og da så den veldig liten ut.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Ja, det er mulig, må finne en butikk som har den for å prøvesitte. Spisestuestoler er vanskelig!
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Du bør prøvesitte den. Den gir ikke veldig mye støtte, så det er noen som synes den er direkte vond å sitte i. Jeg synes den er pen i formen, helt grei å sitte i, men jeg liker ikke stoler som er laget av plast på stua, så jeg skal ikke ha den. Selv om jeg liker den.
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Det er skitvanskelig! Jeg har lett i seks år og ennå ikke funnet stolene. De har noen fine på Living, men de blir litt likere Eames. De heter Tequila Porgy spisestol og finnes i hvit eller svart. Prøvde de, og de var supergode å sitte i.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Har lest det samme, ja, men den finnes også i stoff, til dobbel pris. Da tror jeg det blir uaktuelt. Tror jeg kunne likt disse, har ellers mye stoffmøbler og er litt lei av det. Andre fine, gode stoler?
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Jeg vet ikke engang hva slags stil jeg vil ha. Jeg er ikke så glad i metall og plast, jeg liker best mykere materialer. Det har jeg funnet ut. Men der stopper det.
![]() |
#8 |
audio, video, disco
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Jeg boikotter Living. Ett par år til, minst. Har kikket 2-3 år jeg også, men det er jo ikke bare min smak som teller. Vi har gode skinnstoler nå og mannen elsker dem...
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Hvor er det spisebordet og stolene fra Katta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hay-about a chair, noen som har?Dette er mine favoritt stoler til spisestua.
![]() |
|
|