Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du vet du begynner bli gammel når

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-13, 08:37   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet du begynner bli gammel når

... Du fester med kollegaer som er en smule yngre enn deg. Du forstår ikke musikksmaken til disse kollegaene, allierer deg med den andre ansatte over 40 og setter på god musikk fra 80-tallet.

Du spør en av de nydelige ungjentene: "Nåh, har du hørt denne før, da?"

Hvorpå ungjenta svarer: "Ja, jøss, den der bruker mamma spille!"

Akk ja.

Gammel 22-06-13, 08:44   #2
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Du vet du begynner bli gammel når

Eventuelt når sommervikarene har gått i klasse med sønnen din

Gammel 22-06-13, 08:45   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Gammel 22-06-13, 08:46   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Og når du drar på byen og treffer de som gikk i barnehagen når du begynte å jobbe der.

Gammel 22-06-13, 08:55   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Haha! Jeg har jobbet med flere som har gått i samme klasse som sønnen min. Jeg har bare tenkt at: "Jøss! De har jo blitt så voksne!" Også har jeg fortrengt at det faktisk er jeg som har blitt gammel. *nekter å innse*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:05   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og når du drar på byen og treffer de som gikk i barnehagen når du begynte å jobbe der.

Oh skrekk, jeg kjenner jeg er glad jeg har bytta by og slipper treffe de jeg hadde i 1993 - de som fint kan være familiefedre- og mødre nå.

Og jeg tror jeg gjør som jane - tenker at de er blitt hyggelige, voksne, mennesker, og nekter innse at jeg har vokst i takt med dem.

Gammel 22-06-13, 09:15   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Når barna/ungdommene fremdeles sover, tre timer etter at du selv våknet.
*vasker klær, trimmer hund og meg selv, surfer på nett, spiser frokost*..... og enda sover de.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:23   #8
Serafin

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Haha, det holder å være 32.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:35   #9
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel....hvem, hva, hvor.....ser ingen som er gamle....Lurer bare på hvorfor min eldste sønn er blitt like gammel som meg

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:40   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Oh skrekk, jeg kjenner jeg er glad jeg har bytta by og slipper treffe de jeg hadde i 1993 - de som fint kan være familiefedre- og mødre nå.

Og jeg tror jeg gjør som jane - tenker at de er blitt hyggelige, voksne, mennesker, og nekter innse at jeg har vokst i takt med dem.

Jeg har flyttet hjem igjen så jeg treffer stadig vekk noen fra da jeg jobbet her i 92. Men de husker ikke meg da:-)

Gammel 22-06-13, 09:41   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man er eldre enn foreldrene til noen av kontaktelevene sine, på ungdomskolen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 09:56   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man diskuterer sangtekster og prøver å resitere en Prima Vera-landeplage og dine yngre kolleger ser dumt og tomt og uforstående på deg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 10:09   #13
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Når man diskuterer sangtekster og prøver å resitere en Prima Vera-landeplage og dine yngre kolleger ser dumt og tomt og uforstående på deg.

Gammel 22-06-13, 10:10   #14
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Gammel....hvem, hva, hvor.....ser ingen som er gamle....Lurer bare på hvorfor min eldste sønn er blitt like gammel som meg

Haha! Merkelig fenomen det der.

Gammel 22-06-13, 10:15   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ikke sant!

Jeg har knapt følt meg mer fossil, enn da jeg satt på pauserommet og nevnte et megastort band fra 80-tallet. Husker ikke lenger hvilket, men det var stort på linje med AHA.

Jeg sa bandet, og fikk bare tomme blikk tilbake fra jentene i den andre sofaen. Det sa dem ingen verdens ting.

Gammel 22-06-13, 12:12   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når besteforeldrene i barnehagen er yngre enn deg!

Men det er helt uvirkelig og gjelder ikke meg! :trampe:

Eller når sønnen din gifter seg og du er åtte år eldre enn det din egen mor var da du giftet deg.

Men det gjelder heller ikke meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.