Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vixen kjører bil

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 20:18   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Vixen kjører bil

Den stoppet i første kryss. Jeg skjønte ingenting, men skrudde nødblinken på og rotet etter gulvesten. Etter noen minutter så startet kjerra igjen og jeg kjørte videre. Begynte å tenke på om den kunne være så godt som tom for bensin til tross for at lampa ikke lyste. Så kom jeg til et lyskryss og der stoppet jævelskapen igjen og kø ble det og tutet gjorde de. Fant ikke den hersens varseltrekanten baki bilen. Det var rett ved en bensinstasjon så jeg jumpet til slutt over dit og fikk litt bensin i en spylevæskekanne. Den helvetes bensindriten hadde så klart et slags stopplokk så det sprutet bensin over hele meg. Og joda bilen startet den igjen. Jeg inn på bensinstasjonen(etter å ha kjørt på rødt for å komme meg fortest mulig av veien. Fylte mer og kjørte hjemover. Jadda. Stoppet rett nedenfor en stor rundkjøring igjen. Fikk tak i mannen sånn at jeg iallefall fant varselstrekanten (som så klart ble mer til en varsel L enn en trekant). På med gul vest og følte meg som en iddjått. Så dukket han opp igjen han helten som stoppet opp og var psykisk støtte for meg i forrige kryss. Han stoppet da motsatt kjørefelt med sin bil og jeg fikk trilla den helsikes bilen inn i en sidevei. Mannen kom og vi måtte taue dævelskapen hjem.

Tror jeg må ha litt sjokolade

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:22   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen kjører bil

Du fortjener en 200 grams.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:23   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og .

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:24   #4
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Enda godt det var rett etter jobb og dritmye trafikk.

Gammel 26-06-13, 20:27   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:37   #6
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ta deg en kjempesjokolade og trøst deg med at det ikke var noe du kunne noe for.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:40   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klart du må ha sjokolade!

Gammel 26-06-13, 20:45   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil du ha litt cyber-sjampis også?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:47   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sjokolade og rødvin, tenker jeg vi sier.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:52   #10
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

I så fall en velfortjent sjokolade.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 21:33   #11
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjokolade - og kanskje ny bil?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 21:56   #12
vixen

vixen sin avatar

Standard

Hehe. Hjelper å drikke seg litt cyberbrisen. Må le også. Heldigvis gammelbilen som vi uansett skal kvitte oss med. Tenkte i utgangspunktet å legge den ut for ti tusen på finn, men nå blir det på skraphaugen med den.

Gammel 26-06-13, 21:59   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Åå, føler med deg. Skikkelig stressende og irriterende greier. :/

Gammel 26-06-13, 22:48   #14
Lizzie

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, det er marerittet. Jeg stoppet under Sinsenkrysset i morgenrushet.

Da vår gamle bil oppførte seg på samme måte for noen år siden var det fordeleren det var noe galt med. I følge mannen kostet det bare noen hundrelapper å fikse, så fungerte den som bare det igjen. Bilen er fremdeles i familien og lever i beste velgående.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.