|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Vixen kjører bilDen stoppet i første kryss. Jeg skjønte ingenting, men skrudde nødblinken på og rotet etter gulvesten. Etter noen minutter så startet kjerra igjen og jeg kjørte videre. Begynte å tenke på om den kunne være så godt som tom for bensin til tross for at lampa ikke lyste. Så kom jeg til et lyskryss og der stoppet jævelskapen igjen og kø ble det og tutet gjorde de. Fant ikke den hersens varseltrekanten baki bilen. Det var rett ved en bensinstasjon så jeg jumpet til slutt over dit og fikk litt bensin i en spylevæskekanne. Den helvetes bensindriten hadde så klart et slags stopplokk så det sprutet bensin over hele meg. Og joda bilen startet den igjen. Jeg inn på bensinstasjonen(etter å ha kjørt på rødt for å komme meg fortest mulig av veien. Fylte mer og kjørte hjemover. Jadda. Stoppet rett nedenfor en stor rundkjøring igjen. Fikk tak i mannen sånn at jeg iallefall fant varselstrekanten (som så klart ble mer til en varsel L enn en trekant). På med gul vest og følte meg som en iddjått. Så dukket han opp igjen han helten som stoppet opp og var psykisk støtte for meg i forrige kryss. Han stoppet da motsatt kjørefelt med sin bil og jeg fikk trilla den helsikes bilen inn i en sidevei. Mannen kom og vi måtte taue dævelskapen hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vixen kjører bil
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vixen kjører bilTa deg en kjempesjokolade og trøst deg med at det ikke var noe du kunne noe for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vixen kjører bilVil du ha litt cyber-sjampis også?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vixen kjører bilI så fall en velfortjent sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Vixen kjører bilHehe. Hjelper å drikke seg litt cyberbrisen. Må le også. Heldigvis gammelbilen som vi uansett skal kvitte oss med. Tenkte i utgangspunktet å legge den ut for ti tusen på finn, men nå blir det på skraphaugen med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vixen kjører bilÅå, føler med deg. Skikkelig stressende og irriterende greier. :/
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|