Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hvor jeg kan finne dette armbåndet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-13, 10:59   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du hvor jeg kan finne dette armbåndet

Jeg fikk et nydelig armbånd i bursdagsgave, og det har falt av meg :vræææl:
Jeg tenker erstatte det, men husker jo ikke hva det heter og har ikke lyst å fortelle de jeg fikk det av at det er borte.

Det er en rund navneplate i låsen hvor det sto noe som su memura eller deromkring. Visstnok kjøpt på Grünerløkka.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg armbånd.JPG (175,5 KB, 78 visninger)

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 11:15   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet du hvor jeg kan finne dette armbåndet

Su misura!

http://sumisura.no/pages/armband.html

Gammel 27-06-13, 11:16   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, de hadde mye fint!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 12:03   #4
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Så mange fine armbånd!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 12:04   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, Salt!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 12:46   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Høh, jeg skulle ile inn og si at det er Camilla Pihl fra David Andersen, men tydeligvis ikke. Det er mistenkelig likt dog. :myser:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 17:13   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Høh, jeg skulle ile inn og si at det er Camilla Pihl fra David Andersen, men tydeligvis ikke. Det er mistenkelig likt dog. :myser:

Det var ekstremt likt, ja. Men det er jo ikke akkurat banebrytende design heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.