|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Opplevelse i bryllupsgave?Noen vi kjenner skal gifte seg i august, og ønsker seg kun penger.
Sist redigert av Maysen : 25-07-13 kl 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Noen jeg kjenner fikk tur til Oslo, overnatting på Plaza og billetter til Wallmans (show + middag) i gave, og det var populært i allefall.
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Jeg ville gitt dem tur til Oslo og heller latt det med show / teater vært litt åpent. Vanskelig å vite hva folk liker, selv har jeg for eksempel ikke sansen for Wallmans i det hele tatt, mens andre synes det er supert der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Hvis dere ikke vet hva de liker, så la for all del show/underholdning være åpent. Det skal mye til å finne noe som treffer når man ikke vet hva folk liker, og det er ganske kjipt å både gi og få en slik gave hvis det er helt eller delvis miss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Om de ønsker seg kun penger så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke skal få det? Kanskje de selv sparer til en større opplevelse/investering for livet? Ellers er jeg enig med de andre; vet du ikke hva de liker så la det være åpent!
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Det er jo mulig å gi gave sluk at de får vite at det er hotellopphold og "opplevelse". Så kan de i ettertid selv bestemme hva opplevelsen skal bestå av.
![]() |
![]() |
#7 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?En middag på Maaemo hadde vært midt i blinken for oss.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Det er ikke sikkert at Oslotur står på ønskelista heller. Hvis dere ikke vet hva som passer tenker jeg det er bedre å enten gi penger slik de ønsker seg eller gi en mest mulig "åpen" gave.
![]() |
#9 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?
Penger er ikke aktuelt av flere grunner, uten at jeg vil gå nærmere inn på dette her. Det vil kunne røpe litt for mye.
![]() |
![]() |
#10 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Opplevelser kan være flott men da nå også evnt flybillett være inkludert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Jeg hadde sett på det som en slags straff om noen ga meg billetter til "show". Det synes jeg virkelig ikke er noe gøy.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Opplevelse i bryllupsgave?Hva med gavekort på en restaurant?
![]() |
|
|