|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålEldstegutten er konfirmant i år. Naturlig nok har han jo da også venner som er konfirmanter. Hva er det vanlig at konfirmantene gir hverandre - vennen altså. Han har to veldig nære venner og tre-fire ikke fullt så nære, men likevel så nære at han nok vil gi de en oppmerksomhet.
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålHer er vi ikke vant med at venner som konfirmerer seg samtidig gir til hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålDa jeg ble konfirmert ga jeg mine venninner som konfirmerte seg samtidig en cd jeg visste de likte. Jeg var i selskapet til en av venninnene mine, og hun fikk selvfølgelig noe dyrere (men jeg husker ikke hva).
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålMin datter er invitert i sin venninnes konfirmasjon. Tenker vi gir kr. 200,-. Vi skal invitere venninnen hennes i konfirmasjonen i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålJeg husker at jeg kjøpte sølvsmykker til mine venninner da de konfirmerte seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Enda et hva-skal-vi-gi-til-konfirmanten-spørsmålJeg tror jeg puttet 100 kr i konvoluttene.
![]() |
|
|