![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() RynkerJeg har noen linjer i panna som JEG IKKE VIL HA !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: RynkerA-vitaminsyre skal hjelpe. Må kjøpes på resept og bør ikke brukes når du er mye i sol ettersom du flasker av det øverte lagret med hud (merkes bare i begynnelsen) og huden dermed blir mer ømfintelig for sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RynkerAberela heter det. Men vet at du kan kjøpe veldig aktive kremer hos sykepleiere som driver med botox. Uten å ta botox.
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: RynkerTakk. Det skal jeg undersøke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RynkerJeg kjøpte meg min første anti-rynkekrem for ca et halvt år siden og jeg synes faktisk den hjelper. Trodde det bare var humbug, så det var en positiv overraskelse. Er 38 år og har aldri tatt særlig vare på huden (ikke rens, solkrem etc). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Rynker
Da er det jo ikke mye som skal til...?
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: RynkerJeg fikk prøve noen serumer i USA som funket litt umiddelbart, men jeg kjøpte ikke siden jeg ikke hadde hørt om det og de kostet mye. (Jeg hadde vunnet på skrapelodd på vei inn i butikken og fikk 50% på alt, men fortsatt var det dyrt. Og jeg veldig skeptisk.) Jeg tror jeg muligens angrer litt...
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: RynkerI vår begynte eg med Ole Henriksen sin serie for voksen hud. Og etter resultata kjem eg ikkje til å slutte. Det er naziopplegg med rens, serum, øyegele og dagkrem om morgenen og rens, serum, nattgele, øyegele og fukt på kveld. Men eg ser det virke og da hjelpe det på motivasjonen.
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: RynkerEller man kan fokusere på alle de områdene i ansiktet der det ikke er rynker, og glede seg over hvor rynkefri man faktisk er. Det hjelper også, er aldeles gratis, og har trolig mye bedre langtidseffekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() ![]() |
Det er også ett godt tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
![]() ![]() |
Ja, leste om det merket her inne i dag og ble nysgjerrig på det... Så bra å lese om at det hjelper, da skal jeg jammen meg forsøke. Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: RynkerEg bruke denne til rens:
![]() |
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
He he. Faren min og mannen min mener det ikke er noe forskjell på meg (legger ikke merke til ny frisyre, før-og-etter sminke osv heller - ergo ingen troverdighet). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|