|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Finn meg en clutch til dette antrekketKjole
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 30-08-13 kl 14:15. Årsak: Måtte spesifisere at jeg ikke skal mekke bil |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketMen ellers synes jeg brunt skinn er knallfint til sort antrekk, og selv om jeg ikke har en konkret veske i vise til, er utvalget av brune clutchvesker stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekket
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketEller hva med denne - fra ASOS?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketNjæi. Er ikke helt sikker på svartmønstrete, selv om den nederste var søt.
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketDu kan virkelig bruke alt til den kjolen og de skoene. Jeg hadde sikkert prövd aa finne en som ogsaa var knallfin til et annet antrekk. Altsaa hvis gult er kult til noe annet du har, tar du gul her, ogsaa. Eller hvis du har en kjole som skriker etter gull og glitter, kjöper du gull og glitter clutch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketDen siste gule er for uformell til antrekket og anledningen, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketJeg ville valgt sølv eller gull, og samme i neglelakk :bling:.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketJeg har en sølvclutch jeg kan bruke.
![]() |
#15 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketHa! Skulle akkurat til å anbefale blått og spesielt den første! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
trøtt
|
Sølv og beige? Litt usikker der.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketLiker ikke blått og lilla. :vanskelig:
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finn meg en clutch til dette antrekketBrun er også utelukket kjenner jeg. Anledningen er fest og med ganske stiv dresscode.
![]() |
|
|