Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søker sæddonor til dokumentarfilm

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 19:43   #1
solsikke2011
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2011
solsikke2011 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Søker sæddonor til dokumentarfilm

Heisann

Jeg er en del av en gruppe studenter på Høskolen i Lillehammer, dokumentarlinja. Denne våren har vi i oppgave å lage et personportrett som skal resultere i en ti minutters lang film. I den anledning søker jeg en person som vil bli portrettert.

Jeg er på utkikk etter en person som skal gi/ gir sæd til par og enslige som ikke får hjelp til assistert befruktning. Mange barnløse som får avslag på assistert befruktning her i Norge, reiser til utlandet der lovgivningen er annerledes, mens andre velger ukonvensjonelle måter for å nå sin drøm. Dette er noe jeg synes er svært interessant. Jeg ønsker ikke å fremstille privat sæddonering på en negativ måte.

Jeg skjønner at dette er ett vanskelig og intimt tema, og forstår derfor de som føler seg krenket ved at jeg forsøker å finne denne personen her, men håper at noen her kan hjelpe meg.

Begynn med en personlig melding her på forumet om du kan hjelpe meg.

solsikke2011 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:45   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søker sæddonor til dokumentarfilm

Ja, og velkommen hit.

Gammel 24-01-11, 19:47   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var en spenstig intro kan man si.

Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:50   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hohoi! Det kan aldri bli kjedelig om man starter med å ønske seg sæd fra fremmede mennesker.

Hjelper det at jeg har en haug av egg jeg ikke vil ha?

Gammel 24-01-11, 19:51   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen sæd å gi bort
Men venter i spenning på gutta!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:51   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser! Her må da du kunne bidra. Er det ikke slikt du lever for?

Gammel 24-01-11, 19:53   #7
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kan han levere hos meg istedet.

Gammel 24-01-11, 19:53   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Gammel 24-01-11, 19:56   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hoho, herlig intro!

Jeg lurer enda på hvem Mauser tilhører. Er han din, Anne, eller er du manneløs men ønsker flere barn?

Gammel 24-01-11, 19:57   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må han tilhøre noen her inne da? Jeg tror han liker å være litt sånn mystisk og flørte med alle, jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:59   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 24-01-11, 20:00   #12
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Rart ingen har meldt seg alt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:01   #13
Anne

Anne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hoho, herlig intro!

Jeg lurer enda på hvem Mauser tilhører. Er han din, Anne, eller er du manneløs men ønsker flere barn?

Han er slett ikke min og jeg ønsker ikke flere barn. Men menn som leverer, det ønsker jeg. Det trenger jo ikke bli barn av det

Gammel 24-01-11, 20:32   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Når vi er inne på temaet - alle bør gjøre sitt for å forebygge svangerskapsforgiftning: http://www.klikk.no/foreldre/barnima...icle538878.ece

Gammel 24-01-11, 20:37   #15
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av solsikke2011, her.

Jeg ønsker ikke å fremstille privat sæddonering på en negativ måte.

Hvorfor ikke?

:kan ikke tenke seg noe særlig annet enn negative sider ved fenomenet:

Gammel 24-01-11, 20:40   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Når vi er inne på temaet - alle bør gjøre sitt for å forebygge svangerskapsforgiftning: http://www.klikk.no/foreldre/barnima...icle538878.ece

Jeg for min del bruker hormonspiral for å forhindre svangerskapsforgiftning.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:43   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Hvorfor ikke?

:kan ikke tenke seg noe særlig annet enn negative sider ved fenomenet:

Kan du ikke? Kom med de negative da.

Gammel 24-01-11, 20:44   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er også prevansjon det viktigste rådet mot preeklampsi. :twice is more than enought:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:56   #19
Anne

Anne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg lurte en venninne en gang. Hun ville vite hva jeg gjorde for å holde tennene mine hvite.

Gammel 24-01-11, 20:59   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk åpning av forumkarrieren!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.