|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kan man finne på?Jeg har revmatisme og full oppblomstrin av sykdommen akkurat nå. Det varierer hva jeg orker og klarer, som regel klarer jeg å følge eller hente i barnehagen, kanskje handle det mest nødvendige i butikken, ellers hvile. Ser på dvd- boks og sover. Hva gjør dere når dere er nede for telling? Noen gode nettsider å tipse om? Serier? Hørespill? Andre ting det er mulig å orke for å bare bli litt distrahert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på?Lydbok. Det synest jeg er avslappende og får meg til å tenke på andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() Sv: Hva kan man finne på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på?Hva med å forsøke noe nytt som f.eks lage kort, lære å *insert det som passer*(f.eks strikke, sy osv), nettstudium eller kurs i noe?
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva kan man finne på?Ser ut som vi har noenlunde samme funksjonsnivå. Jeg prøver å være flink til å energiøkonomisere; og gjøre ting i passelige porsjoner. Liker du å lese bøker? Etter jeg fikk Kindle synes jeg det er enklere. Jeg synes det var tungt å holde en bok, spesielt liggende, og fikk fort smerter og kramper i hendene når jeg holdt boken. Kindle'n er nett, veier nesten ingenting, så det går supert å holde den
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på?Tusen takk for svar, dere. Sykdom er virkelig en utfordring, jeg lærer hele tiden. I dag f.eks, når jeg skal levere i barnehagen, har jeg funnet et nytt triks: vent til alle andre barn er levert. Da kan jeg kjøre bil helt frem til porten og det er mye roligere i gangene i barnehagen. Det gjør stressnivået såå mye lavere for meg. Da kan det faktisk hende leveringen blir litt hyggelig i stedet for et mareritt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hva kan man finne på?Om du orker kan du jo drive litt med nettsalg - man har jo alltid masse ting man ikke trenger (leker, bøker, møbler osv) - da kan folk hente på døra om de kjøper noe. Så blir akkurat så mye jobb du orker å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva kan man finne på?Har du masse bilder digitalt, kanskje lage fotobøker fra sofakroken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Hva kan man finne på?Jeg holdt mye på med scrapbook på mitt verste, det var nok litt for tungt for kropp og hode, men fikk da til endel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|