|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() På hodet i isen ...Nå følger jeg ikke med på Isdans, har ikke sett en hel episode en gang, - men jeg har nå sett oppslagene på nettavisene om programmet.
Link.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: På hodet i isen ...
Samme tenker jeg. Blir som da jeg holdt på med hester i ungdommen, hadde noen jenter i stallen som kom med den uttalelsen, hjelm er bare så barnslig også gjør det håret flatt!
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: På hodet i isen ...Da jeg leste begynnelsen av innlegget ditt så tenkte jeg at du kanskje hadde kommet over en fæl og slem kommentar av typen "Ja, hun trenger vel ikke hodebeskyttelse for det er ikke så mye å beskytte der likevel", og tenkte at det er jo slemt sagt. Men så var det i stedet et utsagn fra Dorthe selv som ville gjort det slemme utsagnet helt passende...
![]() |
#5 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hodet i isen ...Jeg har sett ett program, og der sa hun faktisk akkurat det på direkten (for det sendes vel direkte?). De konfronterte henne med at hun, som datt så mye, burde bruke hjelm - men hun protesterte og fniste det bort med "NEI! Det er så barnslig!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: På hodet i isen ...
Åh, jeg kunne sikkert skrevet et innlegg om det også - men hvorfor gjøre det når man får servert slike ting på et gullfat?
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hodet i isen ...Men tenk på hvordan en hjelm ville ødelegge imaget om deilig isprinsesse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hodet i isen ...hihi.. Det beviser bare det jeg har trodd hele tiden, den dama er tett asså.
![]() |
#15 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hodet i isen ...Det er ikke mulig. Jeg har aldri antatt at hun har mye i toppetasjen, men at hun var så tom viste jeg ikke.
![]() |
#18 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: På hodet i isen ...Det er nesten så jeg ikke tror på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|