Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 23:50   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Jepp, i lys av en annen tråd, og åttitallet på Stjernekamp så lurer jeg nå på: om du var tenåring i dag, hvem ville da vært ditt store idol? Hvem ville du hatt plakater av på rommet og navnet i hjerter i dagboka di?
Og hvem hang på veggen i sin tid når du faktisk var tenåring sånn til sammenligning?

Jeg er overbevist; Atle Pettersen er mitt svar på det første. Han har sjarmen, utseendet, stemmen, kroppen og rytmen. Hadde jeg vært singel og 15 år yngre...

Og de som faktisk hang på veggen på pikerommet var disse:

Jeg liker pene gutter ser jeg, smaken har ikke endret seg så mye de siste 25 årene!

Gammel 14-09-13, 23:54   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Jeg har virkelig ikke peiling! Kan ikke se for meg at jeg ville likt noen av de som er poppis i dag...

Da jeg hadde plakater på veggene, var det Tom Cruise, Morten Harket og Patrick Swayze. Av disse gutta var det vel bare Swayze som egentlig hadde noen substans.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 00:01   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Samme som alltid så klart! :kommertrekkendemedJohnnyDepp:

Gammel 15-09-13, 01:06   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Atle Pettersen ville vært en het kandidat ja.

Gammel 15-09-13, 01:08   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Fjortis igjen: Taylor Lautner
Den gang: Tom Cruise, Joey McIntyre, Keanu Reeves

Gammel 15-09-13, 09:57   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg ingen anelse om; jeg har jo ikke peiling på hvem som er hotte i dag. Min store helt som fjortis var Magne Furuholmen, og han er fortsatt flott.

Gammel 15-09-13, 15:42   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg følger heller ikke med på hvem som er hotte nå men på 80 tallet hang Joey Tempest og resten av Europe på min vegg.

Gammel 15-09-13, 16:54   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Klarer ikke helt å se for meg at jeg skulle like noen av dagens ungdomsidoler. For meg var det bare Morten Harket i pre-tenårene.

Gammel 15-09-13, 17:03   #9
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Jeg hadde sikkert vært en Belieber.

På åttitallet: Muffe og Gækki.. Og Michael Jackson, både nå og da.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 19:29   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Fjortis igjen: Taylor Lautner
Den gang: Tom Cruise, Joey McIntyre, Keanu Reeves

Ser hva jeg følger med, jeg måtte Google denne Lautner gitt. :gæmlis:

Gammel 15-09-13, 19:48   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Ser hva jeg følger med, jeg måtte Google denne Lautner gitt. :gæmlis:

:Hilsen skap-fjortisen:

Gammel 15-09-13, 19:55   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Bieber og Lautner.

Gammel 15-09-13, 20:08   #13
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Uten tvil Atle Pettersen, har crush på han uten å være 15 år......

Gammel 15-09-13, 20:13   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Tipper jeg hadde likt enten Justin Bieber eller One Direction, ihvertfall.

Gammel 15-09-13, 20:36   #15
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri likt de som er litt feminint pene, og jeg synes Justin Bieber og Atle Pettersen er litt feminine i uttrykket. Jeg likte Magne Furuholmen, ikke Morten Harket. Og så likte jeg Prepple Houmb, Kurt Cobain og andre rufsete, rocka bad guys.

Det er ingen fjortisgutter i dag jeg kunne tenkt meg, min interesse for mannekjønn har en nedre aldersgrense på noen og tjue eller mer.

Alexander Skarsgård? Benedict Cumberbatch? Ryan Gosling?

Gammel 15-09-13, 20:39   #16
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Skarsgård er innafor uansett altså. Han har passert 30 og vel så det.

Gammel 15-09-13, 21:18   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Nei, du er ingen cradle snatcher om du liker Alexander Skarsgård, Harriet Vane

Gammel 15-09-13, 21:40   #18
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg vet han er voksen, altså.

Det er å komme på noen under 25 som jeg synes virker sexy som bare blir ekkelt.

Gammel 15-09-13, 22:03   #19
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Nei, jeg vet han er voksen, altså.

Det er å komme på noen under 25 som jeg synes virker sexy som bare blir ekkelt.

Nå var jo spørsmålet "om du hadde vært tenåring i dag" da. Jeg har ikke passert 40 enda, men kan da fint se på yngre menn som kjekke for det. Men det er jo ikke slik at jeg ville lagt meg etter dem om jeg hadde vært singel heller, det var mer en "way of Speech".

Jeg tenker mer på at om jeg i dag hadde vært tenåring hadde det nok vært Atle Pettersen som hadde prydet veggene på pikerommet, legger ikke noe mer i det, og ser ikke på det som noe ekkelt akkurat. Han er visst forresten bare 10 år yngre enn min mann ser jeg ved å Google.

Gammel 15-09-13, 23:29   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis ikke de MÅ være under 25, Ylvisbrødrene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.