|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Áhkká, hva slags merke er det egentlig?Kjøpte akkurat en jakke fra Áhkká, men har aldri hørt om det. Håper det funker. Noen som vet noe om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?Lillesøster har sko frå Áhkká. Vi er godt fornøyd med dei, lette og vanntette. Jentungen vil riktignok ikkje bruka dei, men det er visst fordi dei ikkje er rosa, og dei rosa stripene på sidene ikkje viser godt nok.
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?ÁHkka er et 100 % Ellos eid varemerke. De lager klær, og så vidt jeg vet er kvaliteten bra. Ikke så veldig oppklarende kanskje, men slik er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?Har dunjakke fra dette merket, ikke veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?
Joda, det sa meg litt mer. Kjøpte nemlig jakka på Ellos. Den var fin og nydelig blåfarge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?Har shortser og sko derfra, veldig fornøyd:-)
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Áhkká, hva slags merke er det egentlig?Jeg har regntøy derfra, og det har overlevd to sesonger barnehagebruk. God kvalitet, med andre ord.
![]() |
![]() |
|
|