|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Overnatting i nærheten av Blindern?Jeg skal ha eksamen på Universitetet i Oslo (Blindern). Lurer på om noen vet om et sted å overnatte hvor det er lett å komme til Blindern? Jeg har ikke med meg bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?
Jepp, er du i sentrum kan du ta banen (linje 3-4-5) og det tar rundt 10 minutter fra Jernbanetorget. Hvis du bor på Majorstua kan du gå eller ta T-banen på 4 min |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
Gaustad hotell ja, det skulle jeg til å foreslå. Rimelig og ok standard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Sykehushotellet på Ullevål er kanskje også et alternativ? |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Tusen tusen takk. Her er det flere tips jeg skal sjekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Thon hotel Gyldenløve ligger i Bogstadveien på Majorstua. ikke langt til T-banen derfra heller eller en kort taxi-tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Når jeg skulle opp til hovedfagseksamen, overnattet jeg på det katolske Katarinahjemmet på Majorstua. Stille, rimelig og sentralt! Rette omgivelser for å roe eksamensnervene
![]() |
#11 |
Pauset
|
Det var et godt tips. Dessverre så får man minimum leie rom for to døgn. Jeg trenger bare natten før eksamen. Men TAKK ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Jeg fant et nettsted som het www.hotelpronto.com. Der søkte jeg og fant et billig hotell i Oslo Sentrum, ikke langt fra T-bane og trikk. Hotellet heter City Hotell. Der fikk jeg rom for 670 kr. døgnet. Kunne fått rom for 504,- kr., men det var uten toalett og dusj. Litt luksus får man ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
X First Lady
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Blindern?Hadde du bodd her i byen så skulle du jaggu meg fått et opphold på Nelles Hotell og spa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
Det hotellet har så eksklusivt preg at det hadde vært langt over mitt budsjett |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
X First Lady
Tusen takk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|