|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Dere som ikke har fri i jula!Hvordan ser juleturnusen deres ut? Jeg er utrolig fornøyd med min i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg jobber lillejulaften, julaften, førstedag, annendag, alle dagene i romjula, nyttårsaften, og både førstedag og annendag nyttår.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jobber lørdag til mandag (dag) fri julaften, kveld 1 og 2 juledag, fredag (dag) fri lørdag til mandag, dag nyttårsaften og f3 på 1 nyttårsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!
Hadde det ikke vært for den siste setningen med ungene der, hadde jeg begynt å lure på om du var venninna mi.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Mandag 23. desember: 7.30 til 11.00
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Du er vel ute etter de som jobber turnus.
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!I år har jeg vært superheldig med turnusen! Dagvakt 23.12, fri julaften, 1.juledag og 2.juledag. Aften, dag, aften helga mellom jul og nyttår. Dagvakt nyttårsaften og aften på 1.nyttårsdag. Virkelig heldig!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har bakvakt, altså kontoret i lomma, fra 21. desember til 02. januar. Er jo i praksis on call hele døgnet, men de av kundene som har ting som skjer i julen og nyttår er hyggelige folk og gode venner, og ringer ikke for småtteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har fri julaften og nyttårsaften og er lykkelig for det. Jobber 1,2 og 3 juledag. Men det er ikke sånne drepens 20-timers vakter, bare vanlige dager.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!I år har jeg faktisk fri fra lillejulaften til 1. januar. Vi har blitt enige om annethvert år i mitt vaktsjikt.
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Eg har fri fram til andre juledag, men så er det 80 timar ila. fire dagar før det er fri til etter nyttår. Heilt greit.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg jobber nå til helga, fra fredag ettermiddag til mandag ettermiddag, dvs fri kvelden på lille julaften. Ellers fri på julaften ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Fri lille julaften og jobber 09.00-15.00 hverdagene i romjula, dvs. 27. og 30. Vi har stengt julaften og nyttårsaften også. Men nå jobber jo ikke jeg noe turnus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg har fri julaften, 1. og 2. dag. Går på nattevakt 3. dag og jobber da 3 netter. Fri nyttårsaften og kveldsvakt 1. nyttårsdag. Kremturnus!
![]() |
#15 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg jobber 2. og 3. dag. + 1. nyttårsdag. Valgt vaktene mine selv og synes det er helt greit.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jeg jobber mye i år for å få fri både jul og nyttår neste år.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Ny i jobben og jobber derfor de dagene de andre har fri. Fri julaften og nyttårsaften. Kontorjobb.
![]() |
#19 |
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Jobber dagvakt lillejuleaften, juleaften, kveld 2 juledag, litt i romjula også og kveld nyttårsaften. Letta over at jeg slapp unna juleaften
![]() |
#20 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som ikke har fri i jula!Trakk virkelig vinnerloddet i år, har aften 23, aften 24, dag 25, 26 og 27. Har også dag 30, 31 og 1, og har fått fri de to sistnevnte
![]() |
|
|