|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Jeg skal til Spania i 4,5 dager. Klarer jeg meg med håndbagasje?Jeg skal til Spania om en uke. Jeg drar torsdagsmorgen og drar hjem mandagsettermiddag.
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får man til Spania i 4,5 dager med kun håndbaggasje nå?Kan du pakke kun sko til kjolen, og kanskje et par lette joggesko i tillegg til de du reiser i? Ull og fleece overdeler er lette og tar liten plass. Kjole tar mindre plass enn bukse og genser. Og kun den ytterjakken du reiser i? All kosmetikk og hygiene må være i reisebeholdere. Det er bare å testpakke. Og du har håndveske i tillegg til bok og elektroniske duppeditter?
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får man til Spania i 4,5 dager med kun håndbaggasje nå?Hm.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Får man til Spania i 4,5 dager med kun håndbaggasje nå?Jeg bruker ikke hårføner/rettetang og slike saker. Og lite stash ellers.
![]() |
#6 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får man til Spania i 4,5 dager med kun håndbagasje nå?Masse klær på kroppen når du drar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får man til Spania i 4,5 dager med kun håndbagasje nå?Det får du til. Du reiser i de plagene som er skrymmende. Så ser du til å ha klær der alt matcher hverandre eller er i samme farg(e)skalaer. Med er par sko i bagasjen så går det, med to går det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|