|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Enten leilighet med direkte utgang til hage eller villa. Lang middelhavskysten et sted. Trenger plass til minst 5 (gjerne 7-8).
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi betalte 75 000 for 14 dager i sommer.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?yikes! Jeg tenkte liksom mer på om 25000 for 2 uker var en realistisk pris eller om det blir utenkelig.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?7tusen er vel litt lite hvis det er plass til 2 familier og eget svømmebasseng, vil jeg tro.
![]() |
#6 |
Tja...
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Fjernet.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 28-01-16 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?
Den villaen vi leide var en luksusvilla, og vi var mange som delte på utgiftene, altså.
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Bare for eksempelets skyld; For et par år siden leide vi hus i Danmark med et vennepar, med innendørs badebasseng. Mener det kostet 15 000 i uken for leie.
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi betalte 14 000 for 18 netter i villa med eget svømmebasseng på Costa Blanca.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?
Det høres jo bra ut. Når på året? Hva leide dere gjennom? Finn? http://www.feriebolig-spania.no/?
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Da vi så etter hus i Spania nå, for august neste år, øå det mellom 1000 - 1600 euro per uke for hus med basseng og 3 soverom/plass til 6.
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
Dette var i juli i år. Vi leide gjennom holiday lettings.uk tror jeg det het. Det kan jeg sjekke hjemme. Der var det mange som hadde mange tilbakemeldinger, så det var lett å orientere seg, og alt kunne betales med kort.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
Ser fint ut. Man må vel bare lete.
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi leide en stor og kjempefin leilighet rett ved strand i Spania (Nerja) i fjor. Bassenget var stort, men man delte med 3 andre leiligheter -det var låst hage med god plass og felles basseng. To terrasser til leiligheten i tillegg, en med hageflekk og grill. Jeg mener vi betalte mellom 22-24000 for to uker. Husker ikke helt pris. Det var en av de dyreste leilighetene der, men den hadde da alt vi ville ha. Vi er 2 voksne og 4 barn -hvorav 2 tenåringer. Mye plass og 2 bad var derfor kjekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi har leid privat villa med basseng tre år, i Spania, Frankrike og Kreta. Det har kostet fra 12-25 tusen for en uke.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Ah, jeg så et sånt, vent litt, skal jeg se om jeg finner det igjen:
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi leide dette huset på Kreta i forfjor, flott område og strand, rolig.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi betaler 13000 for en uke ved Lago Bolsena litt nord for Roma. Det er med andre ord ikke ved kysten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Trøtt
|
![]() Re: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Det kommer nok veldig an på hva og hvor. Vi leide hus med 3 soverom og hage, felles svømmebasseng 5 min fra stranda i 3 uker i sommer, det kom på den nette sum av 15000.
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Hva må man regne med å betale i uken for en feriebolig med svømmebasseng?Vi har leid hus for 13 i Frankrike og Italia de siste årene, 30 000 per uke. Men det har vært med stort basseng men ikke nær strand. Det er dyrt nær Middelhavet. Neste år skal vi til Spania og har funnet noe nær strand til omtrent samme pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|