|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Litt sånn "Baking for dummies"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Jeg bruker ofte betty crocker sin krem, den hvite. Selges i alle fall på Meny. Tar den på før servering og har på noe kakepynt.
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Har kjøpt en pakke som skal vispes med vann, sikkert ikke godi det hele tatt, men det får stå til. Men den holder seg vel ikke så godt om de lages kvelden før, det er best å pynte de rett før selskapet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Tror jeg ville pyntet rett før, ja.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Slike ferdigpakker holder seg ofte dårligere enn hjemmelaget, så jeg ville ventet med å pynte til før servering.
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Pynte muffins med krem/glasur dagen før?Da gjør jeg det. Uansett for sent på kvelden nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|