Hva slags lampe har dere i kjøkkentaket?
Vi har revet ut kjøkken, og venter på nytt.
Nå driver elektrikeren stadig og spør hva slags taklys vi skal ha på kjøkkenet, og jeg klarer virkelig ikke å se for meg noen kjøkken jeg har vært inne i og hva slags lys det evt var i taket der.
Noen som vil dele bilder av lyssetting på kjøkkenet sitt?
(Vi tror vi skal ha led under overskapene på den ene siden, men siden vi har U-kjøkken og bare har overskap på den ene siden trenger vi noe som lyser opp resten av kjøkkenet også, og nå for tiden har vi en sånn fra IKEA:
som gir bra lys i tomt kjøkken, men hvordan det blir når det faktisk er skap og hvitevarer der aner jeg jo ikke.)
Forøvrig har kjøkkenet smartpanel malt i en skikkelig knallgrønn farge, frontene blir hvit høyglans og hvitevarer er i stål og sort glass, benken blir sort med noe marmorert effekt eller hva man nå kaller sånt. Veggskapene blir montert opptil taket på venstre side her, og vi tror vi skal ha en hylle under til å ha kopper og glass og sånt hverdagsbruksting på, men det må vi avvente litt før vi finner ut av.

|