Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

[Julegavetips] Ting du ikke visste du ønsket deg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 21:23   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

[Julegavetips] Ting du ikke visste du ønsket deg

Dette hevdes å være årets kuleste julegave:
(siden heter riktignok: www.dingsy.no)

Mini hadde garantert skreket av lykke om han hadde fått egen pølsemaskin, men for en unyttig dings!

Noen flere bra tips?

Gammel 18-11-13, 21:32   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Julegavetips] Ting du ikke visste du ønsket deg.

Ingen tips umiddelbart, men jeg må bare si at den der garantert hadde blitt en høydare da jeg bodde i kollektiv tidlig i 20-årene. Nesten like stas som da vi kjøpte is ved navn "Jan", "Pelle" og "Eva" fra Isbilen. Det hadde blitt pølser hele uka, vil jeg tro.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 21:46   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hoihoi! For ett smart stempel!

Gammel 18-11-13, 21:47   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jah... hvorfor ikke?

Gammel 18-11-13, 22:48   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker meg faktisk en sånn sparebøsse, Fløyel, bare det skal stå "Saving up for new shoes".

Gammel 18-11-13, 22:50   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Dette visste ikke jeg at jeg ønsket meg. Et minidrivhus til kjøkkenbenken;

(Jeg synes imidlertid ikke friske urter er verdt 2500 kroner så jeg står over)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 22:57   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Denne. Helt klart.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 23:00   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg ønsker meg faktisk en sånn sparebøsse, Fløyel, bare det skal stå "Saving up for new shoes".

Du får kjøpt den på nevnte nettbutikk.

Gammel 19-11-13, 06:09   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Softismaskin. I år igjen. Ingen skjønner hvor mye jeg ønsker meg det, og at jeg ikke tuller.

Men litt feil tråd, da, om ikke jeg kan justere litt i forhold til mitt innlegg: Ting de ikke vet at jeg virkelig, virkelig! ønsker meg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 08:53   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Denne. Helt klart.

Vi har allerede fiskestang til samme bruk. Så nei takk!

Gammel 19-11-13, 10:57   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Julegavetips] Ting du ikke visste du ønsket deg

Erremulig. Den golfbanen hadde gjort seg på Cindefuckingrella.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 16:29   #12
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Epleskreller.

Gammel 19-11-13, 17:35   #13
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Pølsemaskinen er nå bestilt til min 19 år gamle nevø som bor på hybel, han kommer til å elske den!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 18:52   #14
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Kjekk å ha når man har mange fjernkontroller.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 18:59   #15
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Denne. Helt klart.

Denne kjøpte svigermor til oss i fjor

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 19:45   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet en som garantert ville blitt glad for det stempelet! Hvor får jeg kjøpt ett?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 19:48   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dette hevdes å være årets kuleste julegave:
(siden heter riktignok: www.dingsy.no)

Mini hadde garantert skreket av lykke om han hadde fått egen pølsemaskin, men for en unyttig dings!

høvdingen lobbyerte hardt for en slik, nedbygget i benken da vi pusset opp kjøkkenet.

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Dette visste ikke jeg at jeg ønsket meg. Et minidrivhus til kjøkkenbenken;

(Jeg synes imidlertid ikke friske urter er verdt 2500 kroner så jeg står over)

Og ikke er den speselt liten heller! Titttet på dem i mathallen på søndag.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 23:07   #18
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Epleskreller.

Den har vi faktisk Ungene elsker snurreeple Eplet kommer ut som en spiral, uten skall og kjernehus.

Gammel 19-11-13, 23:45   #19
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Epleskreller.

En sånn fikk vi til jul i fjor.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 23:47   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Epleskreller.

Jeg fikk ett anker av min svoger i fjor (nei, jeg har ikke båt, men innpakningen var festlig da, det skal han ha), han får epleskreller av meg i år! UTEN bruksanvisning og eske, så kan han bruke romjulen på å spekulere på hva dette er, han spiser mye frukt, så dette passer midt i blinken! Takk for tips Miromurr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.