|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Originalen er jo en klassiker for store og små - hva med denne nye? Et det en film som passer best for yngre barn eller vil en 6. klassing ha glede av den også?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Tja, si det? Tror den vil fenge for alle? Jeg skal med mine to i morgen. De er 5 og snart 9.
![]() |
#3 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Vi har sett den med to gutter på 9 3/4 og ei på 12. Alle tre koste seg, og det gjorde de voksne også
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Her likte treåringen den langt bedre enn åtteåringen, så jeg ser ikke helt for meg at en sjetteklassing ville synes det var det store?
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Tja, jeg så den med 4,5 åringen min i dag. Hun likte den, men syns den var litt for skummel. Og så var mye av humoren rettet mot voksne, så hun spurte flere ganger om hvorfor vi lo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Sett den med en på 3 og en på 8,5. Begge koste seg. Mor også.
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Min lett overmodne sjuendeklassing likte den. Tror jeg.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Jeg ville tippe den er litt "treg" men alle jeg har spurt som har sett den sier at den er fin..
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Min sjetteklassing likte den, og fireåringen likte den. Syns den favner mange aldre i grunnen.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?
Mine så den med besteforeldrene, så jeg har ikke sett den selv. Men det du sier her kan jo faktisk være grunnen til at treåringen likte den bedre enn åtteåringen, for treåringen har nok ikke samme opplevelsen av å ikke forstå humoren alltid.
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Min litt "filmpinglete" 6-åring syntes den var veldig bra og akkurat passe skummel.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?8,5 åringen syntes den var helt grei, jeg koste meg og snart 15 åringen ville ikke være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Vi så den alle fire i dag og den falt i smak hos både oss voksne og barna (på 5 og 8 år). Jeg oppfatter den ikke som en film for veldig små barn - til det er det for mange finurlige dialektord og en god del humor rettet mot voksne og litt eldre barn. Jeg synes imidlertid humoren fungerte veldig fint, lillesøster følte ikke hun gikk glipp av noe, storebror forsto flere spøker enn forventet og vi voksne koste oss fordi den ikke var så banal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Min 7.-klassing likte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Da blir det nok Jul i Flåklypa på oss også!
![]() |
#20 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hem er i målgruppa for "Jul i Flåklypa"?Fjortenåringen min likte den veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|