|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Best moment of 24SOG 2012? (PR-mulighet!)HP har varslet om innkommende melding via FB:
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Syns ikke kwanzanissen min fortjener plass, den ble til på usselt vis og mange av dere la betydelig mer ned ...
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Så gøy!
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Ok, greien er tillatelsen. De som eier bilder og vil ha dem trykket, pls si fra med lenke i tråden.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Ikke at jeg ønsker å fremme meg selv, men det gis herved tillatelse til å bruke alle mine 24SOG-bilder til dette formålet. Sist redigert av Teofelia : 09-11-13 kl 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Jeg synes karamelsausen bør nevnes, for den ble jo snakket om og dratt frem i evigheter etterpå. Ikke fordi den var morsom, men fordi den var magisk god. Mayflower-båten og selvfølgelig grisene er det jeg husker best.
![]() |
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 09-11-13 kl 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Helt enig, men for å vise bredden kan de vel lenke til YouTube? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Jeg gir også tillatelse til at proseccofuglen blir brukt i markedsføringsøyemed av kalenderen.
Sist redigert av Tallulah : 09-11-13 kl 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Hvis det er aktuelt, kan det gjerne lenkes til Lucia-filmen min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012? (PR-mulighet!)Kan ikke noen/nokon/enellerannen bare sette sammen noe de mener fungerer, og så direkte spørre eieren om å få bruke bildene?
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: Best moment of 24SOG 2012?? (PR-mulighet!)Så kult!
Samme her. Helt greit å bruke mine bilder og filmer - hvis det er aktuelt. Og noe annet skulle tatt seg ut.
![]() |
![]() |
|
|