|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...... men jeg fant ikke tråder jeg hadde startet før 2009. Jeg ble medlem i september 2006. Var jeg liksom så blyg at jeg ikke startet tråder før i 2009, eller det noe jeg ikke har funnet?
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Her er din første tråd, i 2006. Så ikke så veldig blyg, det er forumets tråd nr. 521.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Min første tråd var en prikketiggetråd!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Min første handlet om babyer, måltider og søvn. :spennende:
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Det lurer jeg også på. Jeg lurer nemlig på hva jeg hadde på hjertet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Står i bloggen, men du søker på tråder laget av seg, sortert på tråddato stigende.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Inspirert av introduksjonstådene ville jeg finne min første post, men ...Hvis man velger siste innleggsdato i stedet er man skikkelig, skikkelig dust, ass.
![]() |
|
|