Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dag/nattkrem, serum mm

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 14:21   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Dag/nattkrem, serum mm

Skal ut å reise om få uker og tenker kjøpe litt til meg selv.
Jeg har svingt mellom de ulike merkene, alt fra dyre til de litt billigere, hudpleierens og apoteket sine merker. Skal jeg være ærlig så merker jeg ikke noe forskjeller. Mulig er det fordi jeg ikke har noen problemhud og har vært heldig der.
Jeg må begynne å innse at jeg er en dame i "moden" alder og kan se litt antydninger til linjer i pannen og litt ved øynene. Helt ok. Har normal hudtype. Jeg liker ikke tunge, fete kremer iallefall ikke på dagtid. Men likevel en krem med litt fukt i. Litt "løfting" kanskje.
Kan godt like Biotherm sine produkter. Men er åpen for andre.

Prøvde engang serumet til Eeste Lauder. Idealist. Kjentes godt ut.
Har og hørt om Lancome sitt serum.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 22:57   #2
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dag/nattkrem, serum mm

Jeg ender alltid opp med no7 Protect and Perfect. Har brukt i noen år nå, og er veldig fornøyd. Har da dagkrem, nattkrem, øyekrem og serum. Særlig serumet er veldig godt.

Har trøbbel med andre merker, pga akne som bryter ut i dobbel dose når den ikke liker hudkremen min. No7 er det eneste som ikke har gjort det verre, og serumet gjør det faktisk litt bedre

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 23:09   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brukt No7 i noen år og Clarins i mange år. Det er de to merkene jeg kan stå inne for. (no7 er vel egentlig Boots apotekmerke, er det ikke?)

Gammel 16-01-14, 23:55   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røyskatt, her.

Jeg ender alltid opp med no7 Protect and Perfect. Har brukt i noen år nå, og er veldig fornøyd. Har da dagkrem, nattkrem, øyekrem og serum. Særlig serumet er veldig godt.

Er faktisk det jeg har i skapet nå. Dvs litt igjen. Både serum, dagkrem og nattkremen.

Gammel 17-01-14, 01:12   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Til min hud er YSL Forever perfekt og jeg anbefaler den gjerne.

Gammel 17-01-14, 05:44   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Dette . Et fantastisk serum som er utrolig drøyt. Ingen andre serum kan måle seg med Dior sitt, synes jeg.

Jeg følger ellers med i tråden for å få "reisetips" selv, spesielt til nattkrem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 09:27   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er generelt fornøyd med Clarins sine produkter.

Gammel 17-01-14, 10:10   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke noe erfaring fra flere produkter for jeg har kun kjøpt Clearins sine produkter av dyrere merker.
Veldig fornøyd med de. Jeg er veldig var på lukt på kremer og synes disse er fine.
Nå har jeg også en ansiktsolje som jeg bruker som nattkrem og den er digg, og så får jeg litt sånn luksusfølelse av å bruke den.

Gammel 17-01-14, 10:13   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Skal ut å reise om få uker og tenker kjøpe litt til meg selv.
Jeg har svingt mellom de ulike merkene, alt fra dyre til de litt billigere, hudpleierens og apoteket sine merker. Skal jeg være ærlig så merker jeg ikke noe forskjeller. Mulig er det fordi jeg ikke har noen problemhud og har vært heldig der.
Jeg må begynne å innse at jeg er en dame i "moden" alder og kan se litt antydninger til linjer i pannen og litt ved øynene. Helt ok. Har normal hudtype. Jeg liker ikke tunge, fete kremer iallefall ikke på dagtid. Men likevel en krem med litt fukt i. Litt "løfting" kanskje.
Kan godt like Biotherm sine produkter. Men er åpen for andre.

Prøvde engang serumet til Eeste Lauder. Idealist. Kjentes godt ut.
Har og hørt om Lancome sitt serum.

Jeg synes Idealist er ren lukus og helt i egen klasse. Har prøvd andre merker som Decleor og No7 men synes det blir noe helt annet. Men Estee Lauder er fryktelig dyrt. Vurderer alterativer hele tiden.

Gammel 17-01-14, 10:43   #10
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes Idealist er ren lukus og helt i egen klasse. Har prøvd andre merker som Decleor og No7 men synes det blir noe helt annet. Men Estee Lauder er fryktelig dyrt. Vurderer alterativer hele tiden.

Ser at på "airshoppen" så koster Eeste Lauder nattserumet ca 500 kr og dagkremen ca kr 300.
Husker at serumet varte lenge.

Gammel 17-01-14, 11:06   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Ser at på "airshoppen" så koster Eeste Lauder nattserumet ca 500 kr og dagkremen ca kr 300.
Husker at serumet varte lenge.

Jøss, det må være for veldig små krukker! Jeg betaler godt over det dobbelte på Gardermoen!

Gammel 17-01-14, 11:35   #12
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jøss, det må være for veldig små krukker! Jeg betaler godt over det dobbelte på Gardermoen!

Ser nå det er 50 ml. https://no.airshoppen.com/produkter/...r_ii-1289.aspx

Gammel 17-01-14, 13:24   #13
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Vet du - jeg merker ikke forskjell på apotek kremer og merkekremer.

Jeg har normal,godt voksen hud da. Men det jeg merker forskjell på om jeg slurver med kveldsrensing og er alltid nøye med å rense og bruke tonic før krempåføring.

Bruker alltid øyekrem samt nattkrem og dagkrem med solfaktor.

Skal jeg anbefale et godt kjøp så er det Estee Lauder Daywear sheer tint. En deilig dagkrem med litt farge og solfaktor - perfekt etter kanariøyferien.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 13:31   #14
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Vet du - jeg merker ikke forskjell på apotek kremer og merkekremer. .

Vel som jeg skrev i HI så gjør ikke jeg det heller iallefall ikke så langt.
Takk for tipset

Gammel 17-01-14, 15:00   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ole Henriksen har jeg. Rød renser, Grønn toner, Blå og gul dagkrem og gul øyekrem og gult serum og grønn nattkrem

Den gule serien er veldig bra mot antiaging.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:24   #16
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har brukt No7 i noen år og Clarins i mange år. Det er de to merkene jeg kan stå inne for. (no7 er vel egentlig Boots apotekmerke, er det ikke?)

Ja, det er Boots. Snublet over det før Boots kom til Norge. Var i England, og der var det svinebillig. Sånn 40-50 kroner for krukka

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.