Ja, men det var nå ikke det du spurte om da …
SMS fra Telenor, i etterkant av en telefon jeg tok til deres supportavdeling i går:
Opprinnelig lagt inn av Telenor
Hei
Basert på din siste kontakt med kundeservice, hvor sannsynlig er det at du vil anbefale Telenor til andre?
Vennligst svar på denne SMSen med et tall mellom 0 (helt usannsynlig) og 10 (veldig sannsynlig).
Med vennlig hilsen
Telenor
Opprinnelig lagt inn av jeg
0
Opprinnelig lagt inn av Telenor
Hva er hovedårsaken til svaret du ga oss? Vennligst svar på denne SMSen i fritekst.
Opprinnelig lagt inn av jeg
Hvis jeg skal anbefale Telenor til andre, vil det være på et bredere grunnlag enn én enkelt supporthenvendelse. Da vil generell service, dekning, oppetid og abonnementspris ligge til grunn, ikke mitt siste møte med suppertavdelingen. Jeg har ellers ikke noe å utsette på hjelpen jeg fikk sist. Den var god, den. (Som man spør får man svar.)
|