|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Innsjekk ved flyreise - trenger forklaringJeg skal til Italia kommende helg. Andre har bestilt og ordnet denne turen for oss. Jeg har kun fått tilsendt et bookingnummer og en liste over de ulike flighetene vi skal ha (2 mellomlandinger hver vei). Vi reiser med henholdsvis KLM, KLM og Alitalia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaringDu taster bookingnummer på innsjekkingsmaskinen, velger ingen bagasje, overstyrer setevalg hvis du vil, og får et boardingkort. Ferdig.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaringFlott, det høres jo overkommelig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
![]() Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring
OSL sier 60 min, jeg sjekker hjemmesiden hvis jeg er usikker. Reiste sist mandag i vinterferien, da var det lange køer, men det går fort unna. Vil du shoppe taxfree kan du godt regne med å være der 90 min før.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring
OSL sier 90 minutter før avgang på utenlandsreiser: http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsj...g/X_Oppmotetid
![]() |
#6 |
Passe aktiv
![]() Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaringJeg bruker å få billetter fra BergHansen, det står oppmøte en time før. Har, kremt, ikke fått med meg anbefalingen om 90 min før. Synes 60 min er akkurat passe når jeg sjekker inn på automat og ikke skal droppe bagasje.
![]() |
|
|