Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken reklame ser du på denne siden? FP

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-14, 00:05   #1
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Hvilken reklame ser du på denne siden? FP

Når jeg er inne på Foreldreportalen, så beveger det seg reklame over siden. Det er først i det siste jeg har lagt så godt merke til den. Tilfeldig reklame? I dont think so! Den reklamerer jo for ting jeg nettopp har søkt på eller har vært inne på. Så for tiden ser jeg reklame for Desigualskjørt, art sko, Michael Kors vesker og Wiikontroller. Hva ser du?
Tenker at noen av dere har søkt på ting dere ikke vil fortelle om, men dere andre?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 00:07   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FP

Bunad, nestle barnemat og printer. Det ser helt tilfeldig ut for meg. Jeg har riktignok lest i en bunadstråd for et par dager siden, men barnemat og printere er temmelig langt utenfor interessefeltet mitt for tiden.

Gammel 10-02-14, 00:14   #3
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Hotel, barnemat fra nestle og klær fra miinto. Hotel har jeg søkt på, ikke søkt på barnemat, og så har jeg søkt på en bukse på miinto.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 01:32   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nestle barnemat, noe jeg ikke har søkt på siden 2004.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 01:43   #5
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos meg står det "Dating single foreldre" Absolutt ikke noe jeg har søkt på og krysser fingrene for at det ikke er mannen som har gjort det heller.

Men er ikke uvanlig at reklamer tilpasser seg søkene du har gjort, jeg får ofte opp ting jeg nylig har søkt på i nettbutikker. Men jeg kan ikke si at jeg har lagt merke til det her inne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 01:43   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overgangsalderplager. Ikke helt der ennå.

Gammel 10-02-14, 01:51   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Mener dere reklamen i den boksen som heter "sponsede koblinger"?

Den må være ganske så tilfeldig tror jeg. Jeg hadde opp en for "store damer" hos Stormberg, og nå en for navnelapper. Jeg har ikke søkt/vært innom Stormberg på evigheter, og jeg har aldri søkt/sett på store størrelser er. Jeg har heller ikke skt på navnelapper på mange år.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 02:51   #8
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Himalaya, vandreturer i Nepal..

Gammel 10-02-14, 03:16   #9
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Ser ikke reklame pga. adblock.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 06:29   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Barnerett advokat. Ikke aktuelt her, nei.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 07:46   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nestle barnemat, og idèbank for event. Tror ikke jeg har søkt på noe av det

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 07:53   #12
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmelagd fløteis. Jeg har søkt mye på isoppskrifter de siste dagene, så det kan jo stemme.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 07:58   #13
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jordingslaken!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 08:00   #14
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Ingen. Jeg ELSKER ad-block applikasjonen til Firefox!

Gammel 10-02-14, 08:05   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søkemotorer i Vestfold.

Gammel 10-02-14, 08:06   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barne og ungdomsklær. Ikke noe jeg søker på veldig ofte (vi bor sentralt og kjøper som regel i butikk), men har jo en lang tiåring i hus, så slettes ikke feil heller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 08:08   #17
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fløteis.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 08:13   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett Zalando eller miinto eller noe med kjoler jeg har sett på den siste tiden. Det er ikke tilfeldig nei.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 08:15   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google sider dette:

Sitat:

Vi viser deg annonser basert på en rekke forskjellige faktorer, deriblant følgende:

• Typer nettsteder du besøker, og mobilapper du har på enheten din
  • DoubleClick-informasjonskapselen i nettleseren din, og de valgte innstillingene i Annonseinnstillinger
  • Nettsteder og apper du har besøkt, som tilhører bedrifter som annonserer med Google
  • Tidligere interaksjon med annonser eller annonseringstjenester fra Google
  • Profilen din på Google eller YouTube
Vi gjør ikke følgende:
  • Kobler navnet ditt eller den personlig identifiserbare informasjonen din til DoubleClick-informasjonskapselen din uten samtykke fra deg
  • Knytter DoubleClick-informasjonskapselen din til sensitive emner som rase, religion, seksuell legning eller helse uten samtykke fra deg

Eller så kan man jo velge en nettleser som blokkerer alt sammen, som flere nevner her.

Eller få opp utallige annonser med de samme skoene man så på hos Zalando, om og om igjen, slik at man tilslutt bestiller dem.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 08:16   #20
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Noe Canada Goose-greier...
Definitivt IKKE noe jeg har søkt på! Og siden det kun er jeg som bruker denne maskinen, så vet jeg det er tilfeldig!
Men ofte kommer det opp reklame fra regionen her. Som "Tannlege i Stavanger" el.l.

Emneord
reklame

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.