|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken reklame ser du på denne siden? FPNår jeg er inne på Foreldreportalen, så beveger det seg reklame over siden. Det er først i det siste jeg har lagt så godt merke til den. Tilfeldig reklame? I dont think so! Den reklamerer jo for ting jeg nettopp har søkt på eller har vært inne på. Så for tiden ser jeg reklame for Desigualskjørt, art sko, Michael Kors vesker og Wiikontroller. Hva ser du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPBunad, nestle barnemat og printer. Det ser helt tilfeldig ut for meg. Jeg har riktignok lest i en bunadstråd for et par dager siden, men barnemat og printere er temmelig langt utenfor interessefeltet mitt for tiden.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPHotel, barnemat fra nestle og klær fra miinto. Hotel har jeg søkt på, ikke søkt på barnemat, og så har jeg søkt på en bukse på miinto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPHos meg står det "Dating single foreldre" Absolutt ikke noe jeg har søkt på og krysser fingrene for at det ikke er mannen som har gjort det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPMener dere reklamen i den boksen som heter "sponsede koblinger"?
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPHimalaya, vandreturer i Nepal..
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPSer ikke reklame pga. adblock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPNestle barnemat, og idèbank for event. Tror ikke jeg har søkt på noe av det |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPHjemmelagd fløteis. Jeg har søkt mye på isoppskrifter de siste dagene, så det kan jo stemme.
![]() |
#13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPJordingslaken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPSøkemotorer i Vestfold.
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPBarne og ungdomsklær. Ikke noe jeg søker på veldig ofte (vi bor sentralt og kjøper som regel i butikk), men har jo en lang tiåring i hus, så slettes ikke feil heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPFløteis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPStort sett Zalando eller miinto eller noe med kjoler jeg har sett på den siste tiden. Det er ikke tilfeldig nei.
![]() |
#19 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPGoogle sider dette:
Eller så kan man jo velge en nettleser som blokkerer alt sammen, som flere nevner her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvilken reklame ser du på denne siden? FPNoe Canada Goose-greier...
![]() |
Emneord |
reklame |
|
|