|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke apper skal jeg laste ned til snart-femåringen?Jeg skal til frisøren i morgen, og yngste skal være med. Siden dette kan ta litt tid, ca 30-45 minutter, så tenkte jeg at hun kunne underholdes litt med telefonen så lenge.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvilke apper skal jeg laste ned til snart femåringen?Duplo er artig her i huset. Og memo-spill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvilke apper skal jeg laste ned til snart femåringen?Ungen er begeistret for Villa Villekulla, Radioapan, Lego 4+, Albert Åberg og diverse sånne dentist/surgery/baby-komboer hvor du pusser tenna på monstre og opererer unger og sånt.
![]() |
#5 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke apper skal jeg laste ned til snart-femåringen?Henger meg på. Jeg er umoderne mor som ikke har lastet ned en eneste app til eldste på hverken nettbrett eller fon.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke apper skal jeg laste ned til snart-femåringen?Knerten kunne sysselsettes i evigheter med Dragonbox da han var på den alderen. Nå har den kommet i to versjoner en 5+ og en 12+. Det er en matteapp, men det tror jeg ikke knerten har skjønt. Han synes bare det er et spill.
![]() |
![]() |
|
|