|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Hva definerer du som «sentrum», da? Lokk er vel innafor? Og så kan jeg helhjertet anbefale Izakaya, også for mat.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Så fine tips!
Ja, det må vi prøve! Lokk er nok innafor, ja. Tror vi må prøve den også. Izakaya får bli neste gang.
![]() |
#6 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Taco Republica. Respatexbord, god stemning og deilig mat. Langt unna den norske fredagstacoen. http://m.osloby.no/sulten/Taco-Repub...l#.UyDOzym9Kc0
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Takk for tips, Hot Lips! Dette er kanskje stedet å spise hvis man tror man ikke er så begeistret for meksikansk mat, slik som meg?
![]() |
#9 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Jeg har ikke vært der ennå, men ja, det ska være det. Du kan se menyen her: http://tacorepublica.no/
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Jeg har vært på Taco Republica. Det er skikkelig mexikansk og ikke texmex. MEN; det er utrolig høy hipsterfaktor. De åpner kl 18 og da er det laaaaaang kø, og de har ikke mulighet for bordreservering. Vi kom 20 minutter før de åpnet og fikk det nestsiste bordet. Og de som deretter skal vente på bord, må vente helt til en av de som akkurat har kommet inn er ferdige.
![]() |
![]() |
#12 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
I ukedagene åpner de kl 16, og da er det så godt som tomt frem til hvertfall 1630. Jeg går forbi hver ettermiddag.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Mannen og jeg tenkte å prøve ut Taco Republica i kveld (etter klokken 17 en gang), men det er kanskje håpløst på en fredag?
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Da har de gjort om siden vi var der. Jeg ser at det også gjelder helgene. Da vi var der åpnet de først kl 18, og det var lang kø. Jeg tror de gjør veldig lurt i åpne tidligere. Så blir det litt bedre spredning. Vi hadde møtt tidligere hvis vi kunne. Vi var der i forbindelse med min bursdag i november, og da var det veldig nytt.
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Jeg tror de har åpnet kl 16 i ukedagene etter første åpningsuke. Men dere var kanskje der en av de første helgene?
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Vi var der på en lørdag, så det er godt mulig at det åpnet tidligere på hverdagene da også. Men den lørdagen vi var der åpnet de først kl 18. Men jeg ser at de åpner kl 16 på lørdagene nå.
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke spisesteder i Oslo sentrum kan du anbefale nu til dags?Vi drev og lurte på om vi skulle dra på ferie til Mexico. Verken vi eller ungene var særlig lystne på det etter restaurantbesøket. Jeg tror USA kommer til å passe knerten veldig mye bedre i matveien.
![]() |
![]() |
|
|