|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerJeg skal gå til og fra jobb og er på jakt etter en kul, stor veske med plass til Mac, rettebunker, noen bøker og ellers det man trenger i en veske i løpet av en arbeidsdag. Den må tåle vann, være god å bære (skal gå 1,5 km) og passe til alt fra jeans til kjoler. Sist redigert av 007 : 03-11-13 kl 22:35. Årsak: Være - bære |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunker
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerJeg synes de har mange fine her: http://www.fotovesker.no/damevesker/...p-og-nettbrett
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerDenne og: http://moolo.no/?PageID=4447&ItemID=3765
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerSåpass tungt å bære og såpass langt? Jeg kunne ikke brukt noe annet enn en god ryggsekk med mindre jeg ønsket meg vondt i ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() |
#7 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerIngen tunge vesker er god å bære i 1,5 km, vel? Hadde gått for en sensible sekk.....vet det, kjipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det samme tenkte jeg.
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerRyggsekk! Alt annet er galskap hvis du skal gå fram og tilbake på alle slags føreforhold. Det er sannsynligvis også tryggere for laptopen. Evt. kan du heller ha en veske liggende på jobb som du bruker når du er ankommet.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerPoden har en sånn crumplerveske, som vi fester med stropp som går rundt livet i tillegg, slik at man kan både løpe og sykle med den på, som en sekk. Den er ganske genial, og god å ha på.
![]() |
#11 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerRyggsekk, ja. Særlig hvis du skal ha med maskin og rettebunker.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Her var det mye fint!
Kjempefine, men jeg glemte å skrive i HI: Skal passe til en lærerlønn.
Feil svar.
Ryggsekker er kjedelig, jeg vil være fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerJeg går omtrent så langt til jobb hver dag, med laptop, rettebunker og bøker, og jeg har bare en ting å si: Ryggsekk. Jada, vet du ikke ønsket deg det svaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerRyggsekker finnes vel i alle varianter. Trur eg. Har en dataryggsekk fra noen år tilbake da jeg fartet med mac'en til og fra jobb. Det ble for tungt med skulderveske, og enda tok jeg bussen for det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger lærerveske med plass til Mac og rettebunkerJeg har en du kan få kjøpe forresten, som jeg brukte da jeg studerte.
![]() |
#20 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() |
|
|