|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() 110 cm er visst ikke 110 cm...Vi har vært på Tusenfryd i dag, og har hatt det gøy til tross for surt og vått vær.
![]() |
#2 |
I farta!!
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Oj, takk for tipset, vi skal dit om 14 dager og storebror er 113 cm. Mannen sier vi skal ta med måleband så putter mitt lille i veska..he..he
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Men dere målte etter en av deres streker først, gjorde dere ikke? Hva var annerledes ved den andre målingen? :skjønte ikke: Du vet jo at de er høye nok, da er det jo ingen risiko da! Jeg hadde ikke funnet meg i det i det hele tatt. Snakk om å oppføre seg bedritent overfor forventningsfulle barn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♡
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Bildebevis, selv om ikke det kan brukes til noe da man ikke ser om han står på tå eller ei.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 01-06-11 kl 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Så surt! Dette ville jeg også klaget på.
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Klag! De kan ikke ha feil mål og ikke samsvarende mål inne i parken.
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Blir det ikke bare målt med løs stang fremme ved loopen? (altså ikke ved inngangen, men etter køen, der dere ble stoppet?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Så kjedelig når de har gledet seg sånn, og også stått i køen. Send et skikkelig klagebrev, så burde dere i alle fall få en gratis inngang som plaster på såret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Det står 120 cm på Tusenfryds sider. Sikker på det bare er 110?
![]() |
#16 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Det står min. 110cm Sitronen....! Sjekket nettopp!
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Så irriterende! Send dem en mail og klag, det ville jeg gjort.
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Så leit for både deg og guttene. Send en mail og klag!
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Oki, jeg trodde det var 140 for å kjøre TC. Jeg blander visst litt.
![]() |
#20 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 110 cm er visst ikke 110 cm...Det var utrolig dårlig, og skjønner skuffelsen til gutta godt.
![]() |
|
|