|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Smarttelefon barn våren 2014Jeg innser at Andungen nå bør få en form for smartmobil. Samsungen han arvet etter bestefar er så gammel at den ikke lar seg oppgradere, og min gampe iPhone 3 er død.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarttelefon barn våren 2014Ja, den er OK.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Smarttelefon barn våren 2014Nybegynner -på hvilken måte? Hva med Super Trend? Ser ut til å ha stor skjerm.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Smarttelefon barn våren 2014Jeg har lovet min eldste at hans neste telefon blir en smart en. Prisen på den øker med tiden han klarer å beholde sin nåværende. :lur:
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Smarttelefon barn våren 2014Galaxy Y er egentig ikke en smarttelefon. Det er en gammeldags telefon forkledd som en smarttelefon. Snupp vil heller ha mannens gamle iPhone 4 enn Galaxy Y'en han har, for å si det sånn. Uten at det betyr at han får den - jeg syns ikke en snart niåring trenger en "ordentlig" smarttelefon, det får vente til han faktisk har et mer reelt behov for å ha tilgang på appern (ikke bare behov for å kunne spille på telefonen også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smarttelefon barn våren 2014Jeg vil ikke anbefale Galaxy Y. Den har en gammel versjon av Android som er for gammel for en del apper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|