|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke forventninger har du til FP?Jeg har hatt ferieleilighet her på Fp drøye to år nå og et innlegg jeg skrev relativt tidlig etter jeg flyttet inn kunne jeg skrevet i dag også. Jeg leser i flere tråder at mange har forbindelser med hverandre både her og på utsiden. Jeg vet at flere av dere ser Fp som et sted dere kan være sammen med venner når tiden ikke strekker til for møter. Det er fremmed for meg. Jeg setter pris på et sted jeg kan være så anonym jeg ønsker og vil ikke anbefale stedet til venner nettopp fordi jeg setter pris på å være alene her. Dette er min lille verden som jeg deler med noen jeg kjenner litt bedre enn andre, men stort sett er de fleste bare nick med ukjente personer bak.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Akkurat nå for tiden så forventer jeg å oppdatere meg på venner og kjente når jeg titter inn hit. Innimellom forventer jeg gode diskusjoner også, men primært er det endel jeg gjerne vil følge med på og fjase med.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Har ikke så mye forventninger. De gangene jeg har blitt skuffa over noe eller lei, så har jeg tenkt at jeg ikke gidder mer om det vedvarer... noe det sjelden gjør. Liker godt at det er stor variasjon i diskusjonene og at folk her tåler en trøkk, stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Forventninger? Jeg vet egentlig ikke om jeg forventer så mye. Jeg dukker i allefall stadig borti diskusjoner og problemstillinger som jeg ikke hadde forventet, så det har egentlig blitt en forventning i seg selv. Jeg leser mange diskusjoner, men bidrar ikke så mye med å skrive selv. Men jeg får mange nye impulser og tanker og ikke minst kunnskap etter en del av diskusjonstrådene. Dette er noe jeg setter pris på og er vel en av grunnene til at jeg stadig stikker snuten innom FP. Ellers er det vel gode tips og ideer og ren underholdning og tidsfordriv som er forventningen min. Jeg holder meg anonym, har ikke invitert noen kjente hit inn og jeg tror ikke jeg kjenner noen som er her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Jeg er temmelig ny her
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Diskusjoner og meningsutvekslinger om temaer som engasjerer meg. Jeg liker at jeg får problemstillinger og synspunkter som jeg ellers kanskje ikke ville ha reflektert over. Liker at det er ulike mennesker med ulike bakgrunn og meninger, men samtidig finner man ikke all verdens usakligheter som man ofte finner i andre diskusjonsforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Jeg bruker forumet som min egen private greie, anbefaler ikke dette nettstedet til venner (selvom sannsynligheten for at de villle bruke det nok er minimal, da de knapt bruker nett i det daglige...) Jeg har heller ingen intensjoner om å skape relasjoner her inne, som kan omplasseres til RL, selv om jeg er helt sikker på at det er mange her inne jeg kunne hatt glede av å kjenne personlig.
![]() |
#8 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?
Jeg og!
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?Jeg kjenner meg delvis igjen i det ullemor og billa skriver. Jeg har venner som er aktive andre steder på nettet, men ikke pokker om jeg forteller dem at jeg er her - dette er min lille hule.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til FP?Milfrid: Er det søndag nå? :forvirret:
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til FP?
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?
Denne må jeg si at jeg kjenner meg igjen i. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|