|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeEr det noen Microsoft-genier her som vet hvordan jeg kan få skrudd av stavekontroll (røde og grønne linjer) i en begrenset del av et dokument? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeDet trur eg ikkje finst. Eg irriterte meg grønn over det, då eg skreiv masteroppgåve om ein svensk forfattar og stadig hadde svenske innslag i teksten.
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeDu kan sette språk for ulike avsnitt, så det å slippe norsk stavekontroll på svensk tekst er ikke noe problem. Mulig du kan unngå problemet ved å sette språk til ett eller annet du ikke har installert på maskinen: finsk, urdu eller kinesisk eller noe slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeTakk for svar! Helt håpløst at det ikke finnes en enkel måte å fikse dette på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeHos mottakeren kommer det opp med stavekontrollinnstillingen vedkommende har satt på sitt tekstprogram. Språket i de ulike delene av dokumentet setter du, om røde og grønne streker dukker opp hos andre enn deg har du ingen kontroll på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Word - Skru av stavekontroll for begrenset områdeKan du sende som pdf? Ingen streker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|