|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reptilparken i OsloHvor ligger den? Går det greit å kjøre dit? Hva med parkering?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Reptilparken i OsloTja, om du ikke vil parkere helt nærme går det jo. Den ligger rett ovenfor regjeringskvartalet (som er stengt for gjennomkjøring) i St Olavsgate, men man kan parkere i parkeringshuset bak tinghuset eller langs Vår Frelsers Gravlund.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reptilparken i OsloHvis du ikke er sånn superkjent hadde jeg parkert i Sentrum P-hus (du ser det i kartet her, ved pilestredet) - enkel avkjørsel fra Ring 1 hvertfall når du kommer vestfra (fra nasjonalteatret og aker brygge-ish) , også går du ut i utgangen som heter Munch´s gate og da er det ikke langt derfra Sist redigert av m^2 : 02-07-14 kl 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reptilparken i Oslo
Jeg er enig, men ikke fordi jeg er redd eller synes det er ekkelt. Men reptilparken i Oslo er overpriset og jeg skjønner ikke hva som er så kult med den, selv om jeg selvfølgelig var fascinert av reptiler. De burde forresten bytte navn til reptil-leiligheten.
![]() |
![]() |
#9 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reptilparken i Oslo
Ikke klag, jeg tar med eldstesønnen din.
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Reptilparken i OsloSist jeg var der, fikk (måtte) vi ta ut Tigergutt - 4,5 meter pyton. (Det var i et utdrikningslag, så det var forhåndsavtalt). Da ba de oss se etter at det ikke var små barn i umiddelbar nærhet. Men vi fikk ut en nydelig liten nettpyton også, og et par av insektene.
![]() |
|
|