|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bønner og linserEg reknar meg som rimelig god på matlaging, men er analfabet på bønner og linser. Har nokre bønner som ligg til bløyt nå og skal serverast med kylling og ratatoille seinare i dag. Vi har oppdaga at ungane syns bønner er kjempegodt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bønner og linserVi lager bønne- og/eller linseretter flere ganger i uken, og igjen må jeg bare anbefale fantastiske www.recipezaar.com. Tusenvis av oppskrifter, og utrolig lett å finne frem. De har nok bønne- og linseoppskrifter til å vare livet ut, omtrent, så det er bare å kaste seg uti!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bønner og linserJeg har fått servert en linsestuing, og det var godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bønner og linserJeg elsker belgfrukter og serverer det flere ganger i uka. En av favorittene mine er denne, som kan brukes til de fleste retter, feks. istedet for poteter/potetmos. Barn elsker den, spennende med rød "potetmos": |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bønner og linserTakk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bønner og linserMin er ikke nøytral i smaken, jeg bruker så mye krydder i alt jeg lager at ingenting er i nærheten av nøytralt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|