|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Ferie hjemme (Oslo)Neste uke skal vi være hjemme, og planlegger litt aktiviteter, men jeg aner ikke noe om hvor fullt man må regne med at Oslo er i fellesferien. Frognerbadet, Tusenfryd, Ekeberg. Vi vet ikke hva vi vil. Vi har ei på fem og en på to, og han minste er ikke den tålmodige typen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Det har vært veldig god plass de stedene vi har vært den siste uken.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)
Vi kombinerer det med togtur, som ikke er fullt så stas for min pode (3 år) men veldig stas for kjærestens barn (7 år, mindre togvant). Begge synes bølgebassenget og utebassengene i Drammensbadet er veldig stas.
![]() |
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Da droppes herved Frognerbadet som en varm potet, Tøyen settes opp på lista. Vi har likt oss i Botanisk Have før, og når jeg tenker meg om er den perfekt! Masse skygge óg for en mann med store flekker helt uten pigment. At jeg kunne glemme det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tøff
|
Toåringen vår har et fanatisk kjærlighetsforhold til fly, buss og tog, så det blir kun et problem når vi skal av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Kan jeg snike inn et spørsmål i tråden? Er det noen av disse stedene man kan ha med hund? Botanisk hage? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Vi oppdagde (dog i Stavanger) at innendørs lekeland er et flott sted å være når det er strålende sol og høye temperaturer. Alle andre er på stranden, og man får lekeland nesten helt for seg selv. Helt ypperlig, synes vi!
![]() |
![]() |
#14 |
Tøff
|
Det var lov i 2012 i alle fall, men det ble vurdert å forby hunder siden det jo er et område for bevaring først og fremst. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Vi skal også ha noe hjemmeferie og tenkte bl.a. å teste ut aktivitetspark ved Tryvann. Kanskje det er noe dere også vil like?
![]() |
#18 |
I mål
|
Jeg har ikke vært der selv, men det er verdt å sjekke litt i forkant hvor mye det egentlig er for femåringen der også. Man må gå gjennom en "test" først for å få lov å klatre i det hele tatt, og den går på om man klarer å sikre seg selv. Min fireåring hadde garantert ikke bestått. Jeg tror jeg ville ringt og hørt om de har noe lavterskel i det hele tatt, som ikke krever en sånn test. Uansett blir det ganske dyrt hvis det ikke er så mye man kan gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff
|
Ja, vi blir å vente til ungene er større, eller vi kan dra bare mor og far og leke apekatter. B-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|