|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når kaken ikke blir stekt ...... inni selv om den er ferdig utenpå, er det da lurt å skru ned temperaturen og vente lenger så den ikke blir svidd utenpå, eller bør man skru opp temperaturen og håpe på det beste? Temperaturen er oppgitt til 150 - 175 ° i 25 minutter, nå har den stått i snart 50 min å 170 ° og er fortsatt ikke gjennomstekt. Den er tynn og i riktig formstørrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når kaken ikke blir stekt...Står den på nederste rille? Jeg har tabbet meg der på enkelte kaker. Altså glemt å sette den ned. Så hvis du ikke har den nederst, flytt den og legg bakepapir eller folie over og stek på vanlig temp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kaken ikke blir stekt...Den stod nest nederst (av 4). Jeg måtte steke den over dobbelt så lenge som oppskriften sa. Den ble gjennomstekt til slutt, da, og altfor hard. *sukk* Jeg er håpløs når det gjelder kakebaking, hver gang jeg skal lage kake blir et eksperiment og da skal den serveres til gjester, jeg lager jo aldri kake ellers. *hateråbake* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|