|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Tja, si det. Har 4 barn og synes ikke det er så mange. Man venner seg etter hvert. Men at mange synes 4 barn + er for mange det har jeg også fått med meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Eg teller barn på denne måten: Ein, to, mange.....
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Det så jeg, følte bare for å kommentere at det er ikke det samme.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Vet ikke, synes dette er så invididuelt. 4 barn eller mer er jo mange, men hva som er FOR mange avhenger jo av en rekke faktorer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Flere enn 10 er mange
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Nå gikk jo jeg direkte fra ett til tre barn, og mens jeg ennå var barnløs syns jeg tre var mange - det samme syns jeg vel egentlig da jeg hadde ett også. Nå har jeg altså tre barn, og syns fortsatt tidvis at det er ganske mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Det som ikke går inn i en vanlig bil er mange. Med andre ord fire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg vet sannelig ikke. Kan ikke huske at jeg har brukt begrepet "mange" barn noen gang. Hvis en person har fire barn, ville jeg nok sagt antallet - ikke "mange".
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?
Tre er også mange i feriesammenheng, når man har et fang for lite på flyet eller når alt som har forstavelsen familie- inkluderer kun to voksne og to barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Vi har tre og av og til synes jeg at jeg har mange barn, men generelt synes jeg at man begynner å snakke om mange når det er seks stykker eller flere. Fire og fem barn er over snittet, men får fortsatt plass i en nogenlunde normal personbil. Det er først ved seks stykker at man må ha minibuss og er mange.
![]() |
|
|