|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Torrevieja og området rundt i høstferien?Vi reiser en uke til Torrevieja for å besøk svigermor i høstferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Innenfor halvannen time hver vei finner dere i alle fall både Alicante og Benidorm. Der er det litt mer å finne på.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Vi var på La manga i høstferien for en del år siden. Fint vær. La Manga har en slags innsjø med havvann hvor det holder seg varmt lenge ut over. Dersom det er for kaldt for bading i Middelhavet? Den sjøen heter Mar Menor. Men jeg er ikke så veldig kjent så jeg vet ikke hvorvidt det er for langt å dra.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Terra Mitica er fornøyelsespark som ligger utenfor Benidorm og er innenfor rekkevidde. Veldig kjekk og stor park. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Vi var i Alicante i høstferien et år, og da var det hvertfall fremdeles godt og varmt, både på land og i sjøen.
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Torrevieja har det varmt til langt ut i oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Jeg kan ihvertfall avbefale Terra Natura. Dyrene der så virkelig ikke ut til å ha det bra.
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Terra mitica er fantastisk for alle som liker parker. De har mye gøy samt en elv man kan bade i midt i parken om det er varmt.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Jeg vil anbefale Mundo Mar utenfor Benidorm. Vi har årskort i den parken og det er den beste i området. Dyrene har det tilsynelatende bra og showene er veldig gode, særlig delfinshowet. Det er mye bedre enn showet i Oseonografico i Valencia.
![]() |
#10 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Nope jeg sjekket, det var mundo mar. Alle fuglene var stekket. Vi så en del andre ting og vi reagerte på, både hos apene og pingvinene.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Torrevieja og området rundt i høstferien?Jeg syns både Benidorm og Alicante er absolutt grufulle steder, virkelig sånn grøsse langt nedover ryggen-grufulle. Stygge som juling og proppfulle av solbrente engelskmenn. Vi var i aquland i Benidorm, og det er helt greit. En del køer nå, sikker mindre utenom sesong.
![]() |
|
|