|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sol og varme i vinterferienSønnen min har fått en ide om at han ønsker seg tur til sol og sommer i vinterferien. Lurte på om jeg skulle ta han på ordet og ordne det i julegave til han og meg.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienJeg ville reist til Forida. Var på Gran Canaria i fjor (eller i år er det vel strengt tatt) , og det var helt greit. Men jeg tror ikke vi reiser dit på den tiden igjen, ikke varmt nok.
![]() |
#4 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienVi stortrivdes på Gran Canaria, Arguineguin, i vinterferien for et par år siden. Sunwing Resort. Havet var dog ikke svært varmt, og det var litt store bølger, så vi holdt oss mest ved bassenget.
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienFalt visst ut her (dødsfall og begravelse).
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienFlorida er omtrent det dobbelte av reisetiden, litt avhengig av fly. Det beste er å reise direkte, men da er det begrenset hvilke avganger du kan finne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienJeg tok et kjapt søk og du får direktefly fra Gardermoen til Fort Lauderdale for dere to for i underkant av 12.000,- fredag til fredag (avreise kl. 15.45).
![]() |
#8 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienTusen takk all :-)
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienArguineguin er fint, men i vinterferien er du ikke garantert ordentlig varme der. Vi har vært der i vinterferien en gang og det frister ikke til gjentagelse siden det var altfor kaldt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienDet er ingen garanti for varme i Florida i vinterferien altså.
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Sol og varme i vinterferienSyns GC er helt greit. Det er norsk sommer. Det er ingen garanti i Florida heller. For en ukes ferie synes jeg det er fint at reisetiden ikke er for lang. Men det er jo en smakssak, antar jeg. Det som er viktig på GC er at du reiser sør på øya. Arguineguin +/ - . Har ikke prøvd selv, men de sier at f.eks. Bahia Feliz er mer vindutsatt, og at det kan være delig på sommeren, men kan bikke over mot det kalde på vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|