Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Viking thermo og størrelse?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-14, 19:57   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Viking thermo og størrelse?

Hvordan er de i størrelsen? Eldste hadde disse i fjor i str 35. Hun brukte på det tidspunktet 37. Jeg antar at Viking må ha vært feilmerket, for de var veldig store i størrelsen da.

Noen som vet hvordan de normalt er? Kan jeg kjøpe samme størrelse i disse som i gore tex vintersko?

Gammel 12-09-14, 21:47   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viking thermo og størrelse?

Jeg mener da de pleier å være ganske "true to size", altså.

Gammel 12-09-14, 21:51   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Min brukte 37 i fjor, mens han hadde 38 i vintersko. Thermoene var romslige.
De to yngste sine var ikke så romslige i størrelsen, til tross for at støvlene var kjøpt i samme sesong.

Siden noen var så vennlige å ta Ks støvler i vinter, så teller jeg på knappene om han skal få nye i år.
Bruker 11-åringer Thermostøvler? Eldste gjorde det ikke, men hun er hakket mer nøye på ting ifht poden. Han tenker mer praktisk og tidsvennlig.

Gammel 12-09-14, 23:20   #4
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Lurer på det samme, stine-mor. Eldste er ni og et halvt. Usikker på om hun skal ha i år eller hva. Yngste kjøper jeg like godt eurosko sin dyreste slushers til. Har vært like fornøyd med de som med viking thermo, samme pris, like gode og da kan jeg prøve dem på i lokal butikk også.

Gammel 12-09-14, 23:28   #5
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

De er store i størrelsen. Eldste har fått str 34 i de nye Viking vinterskoene, mens str 31 i Thermoene såvidt passer enda. Skal kjøpe nye i 33 så snart jeg finner de i butikk igjen. Har alltid hatt de i en størrelse mindre enn vinterskoene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 23:32   #6
millact

millact sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

De er store i størrelsen. Eldste har fått str 34 i de nye Viking vinterskoene, mens str 31 i Thermoene såvidt passer enda. Skal kjøpe nye i 33 så snart jeg finner de i butikk igjen. Har alltid hatt de i en størrelse mindre enn vinterskoene.

Greit å vite.

Tror jeg må ta ham med og prøve før jeg i så fall kjøper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.