|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Nei, her lukter det svindel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Hm, jeg skjønner at du blir skeptisk. Men nå har jeg ekstremt liten erfaring fra båtsalg så for alt hva jeg vet så er det måten det gjøres på?
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Jeg leste noe om tilsvarende nr det gjaldt salg av biler til utlendinger.
![]() |
#5 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Tror jeg ville stått over det salget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?
Be han sette pengene inn på paypal og se hva han sier til det. Nekter han, så dropper du dealen. På paypal blir pengene trukket direkte fra konto og rett inn på neste, så det er umulig å jukse på samme måte som GC nevner.
![]() |
#7 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Har du ikke mulighet for å sjekke opp navnet hans hos politiet eller noe sånt?
![]() |
#8 |
Javel
|
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Kjenner også noen som ble kontaktet på samme måte da de la uten bilen sin for salg. De fikk en sjekk på mye mer enn hva de skulle ha for bilen. Men sjekken var falsk. (de følte på seg at det var noe muffens ved hele greia og sjekket dette opp da sjekken kom). Men det var jo litt dumt i og med at de hadde holdt av bilen til denne fyren, og det hadde gått mange mailer og mye tid i saken .
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Svindel og bedrag - hva tror du?Nei, er de ikke interessert i den letteste løsningen, så er det bare å lukke døra godt igjen i trynet på de.
![]() |
|
|